שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: הבולגרי גיורגי קוסטדינוב סיכם

הקשר האחורי שסיים את חוזהו בלבסקי סופיה אמור לנחות בישראל ב-48 השעות הקרובות ולחתום על חוזה לשנתיים תמורת משכורת של 250,000 דולר לעונה

הקשר הבולגרי של לבסקי סופיה, גיורגי קוסטדינוב (27) סיכם במכבי חיפה ואמור לנחות בישראל ב-48 השעות הקרובות. אם יעבור את הבדיקות הרפואיות הוא יחתום לשנתיים במועדון וישתכר 250 אלף דולר לעונה.

 

מכבי חיפה, המעוניינת להחליף את כל הזרים שלה מלבד גארי קאגלמאכר, שימשיך עונה נוספת, סימנה את קשר לבסקי סופיה, הצפוי להגיע בחינם מאחר שסיים את חוזהו בקבוצתו. הוא יהיה הזר השני של הירוקים אחרי אליסון דוס סנטוס שהצטרף ממכבי פ"ת.

 

גיורגי קוסטדינוב (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
גיורגי קוסטדינוב(צילום: gettyimages)

 

מדובר בקשר אחורי שרשם בעבר 13 הופעות בנבחרת הצעירה של בולגריה וארבע הופעות בנבחרת הבוגרת שלה. לאחרונה כבש בהפסד 2:1 לבלארוס במוקדמות מונדיאל 2018

ולפני כן שיחק 90 דקות בניצחון 0:2 על הולנד.

 

קוסטדינוב החל את הקריירה בנפטקס בורגס ושיחק גם בצ'רנומורץ', לודוגורץ וברואה סטרארה זגורה. בשנתיים האחרונות לבש את מדי לבסקי סופיה, שותף ב-52 משחקים וכבש שמונה שערים.

 

בחיפה מקווים להחתים בקרוב גם חלוץ זר וקשר התקפי. הירוקים סימנו את החלוץ האלבני ארמנדו סדיקו, שכבש צמד מול נבחרת ישראל לפני שבועיים, אך עלותו הגבוהה מקשה בשלב זה להשלים את העסקה.  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
גיורגי קוסטדינוב
צילום: gettyimages
מומלצים