שתף קטע נבחר

אלי אלבז במו"מ עם קבוצה קפריסאית

נראה שהבעיות בהפועל חיפה לא מפסיקות: בצל פרשת מהראן לאלה, שביום חמישי יעמוד בפני ועדת משמעת בבית הדין, גילו אנשי המועדון שהחלוץ ששייך להם מנהל מגעים עם קבוצה בקפריסין. אם זה לא מספיק, אחרי שכבר סיכם לעונה נוספת, אדילסון באהיה שוב מתרחק

אם לא מספיקה פרשת החומרים האסורים שנמצאו אצל הקפטן מהראן לאלה, שיעמוד מחר (חמישי) בפני ועדת משמעת בבית הדין, אז לרשימת הבעיות של הפועל חיפה התווספו עוד שני עניינים שמטרדידים את ראשי המועדון.

 

במועדון מבינים שלאלה עשוי לספוג עונש כבד, והצוות המקצועי מחפש פתרונות לאיוש עמדת החלוץ. השם המרכזי שעלה הוא אלי אלבז, שתחילה לא היה בתוכניות, אך בעקבות המצב שנוצר השתנו פני הדברים, ובחיפה החליטו לקחת אותו בחשבון בבניית הסגל של המאמן ניר קלינגר.

 

אלבז. ישחק בקפריסין? (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
אלבז. ישחק בקפריסין?

 

בימים האחרונים נערכות שיחות עם נציגיו כדי לסגור את תנאיו, אך במקביל נודע בהפתעה מוחלטת לגורמים במועדון כי החלוץ, ששייך לחיפה, מנהל משא ומתן מול קבוצה בקפריסין ועשוי להעדיפה על פני האדומים. בנוסף, ל-ynet ספורט נודע כי על פי החוזה מול החלוץ, אם ייצא לקבוצה בחו"ל, הכסף שתצטרך לשלם אותה קבוצה למועדון יהיה מופחת בהרבה ויעמוד על כ-50 אלף שקל בלבד לעומת 600 אלף שקל אם תהיה זו קבוצה ישראלית.

 

במקביל, בחיפה ממשיכים לנהל מו"מ עם שלומי ארבייטמן, וכרגע נראה שהצדדים לא הגיעו להבנות. הבעלים יואב כץ נמצא בקשר עם החלוץ, ובמועדון מקווים שבסופו של דבר יגיעו לעמק השווה וארבייטמן ימשיך לעונה נוספת.

 

אדילסון. מערים קשיים (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אדילסון. מערים קשיים(צילום: אבי רוקח)

 

ואם לא די בכך, גם אדילסון באהיה, שבמועדון הוציאו הודעה רשמית כי ימשיך במועדון, מתרחק שוב בשל דרישות נוספות מצידו. מי שצפוי לשוב לתמונה הוא ג'ייקוב נג'וקו מעירוני קריית שמונה, בכפוף להסכמתו הסופית של הבעלים איזי שרצקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים