שתף קטע נבחר

שרון מימר: "המעמד לא מלחיץ אותי"

מאמן בית"ר ירושלים נשמע נחוש לקראת המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית מול ואשאש (ה', 19:45) באצטדיון המושבה: "ההתרגשות לא מפריעה לנו. מצער שהאוהדים לא יהיו איתנו". איתי שכטר: "מאושר וגאה להיות הקפטן"

 

בית"ר ירושלים פותחת עונה. לקראת המשחק מחר (ה', 19:45) בפתח תקווה מול ואשאש ההונגרית, במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

 

"אנחנו מתרגשים מאוד להתחיל את העונה החדשה", פתח ואמר המאמן שרון מימר, "המועדון מייצר מסורת של הגעה לאירופה. ננסה לשמח את כל מי שהמועדון חשוב לו. זו הפעם הראשונה שאני כמאמן ראשי נמצא באירופה, אבל זה לא רק אני פה אלא צוות שלם. ההתרגשות לא מפריעה ורק עוזרת לנו להיות מוכנים. לפני שאלי אוחנה מציב מטרות, אני מציב לעצמי. נעשה את המקסימום ונקווה שזה יספיק. זו קבוצה טובה והשחקנים יודעים שיהיה כאן משחק קשה".

 

מימר לצד שכטר. "לא היה יום בבית"ר שלא הרגשתי בו במבחן" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מימר לצד שכטר. "לא היה יום בבית"ר שלא הרגשתי בו במבחן"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"יוסי בניון במצב גופני טוב. הוא יוסיף לקבוצה ויהיה חלק מהסגל למשחק מחר", התייחס מימר לשחקן הרכש המדובר.

לגבי העובדה שהמשחק ייערך באצטדיון המושבה ללא קהל, זכר להתפרעות האוהדים בעונה שעברה, אמר המאמן: "מצער בשבילם שהם לא יהיו איתנו במשחק. נקווה שנעבור את המשחק כמו שצריך ונוכל לשמח את האוהדים במשחק הבא".

 

"אני לא חושב שהיה יום אחד מאז שהגעתי לבית"ר שלא הרגשתי במבחן", ציין מימר. "המעמד לא מלחיץ אותי. נעשה את המקסימום כדי להשתדרג. בית"ר כבר עכשיו קבוצה טובה אבל יש אנשים שעובדים קשה כדי שהקבוצה תשתפר".

 

"בדרך כלל המשחק הראשון הוא מוקש". איתי שכטר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"בדרך כלל המשחק הראשון הוא מוקש". איתי שכטר(צילום: ראובן שוורץ)

 

איתי שכטר, שמונה לקפטן במקום דן איינבינדר שעזב להפועל באר שבע, אמר: "אני רוצה להודות לצוות המקצועי, לבעלים ולאלי אוחנה שנתנו לי את הכבוד להיות הקפטן. מאושר וגאה להיות קפטן בית"ר ירושלים. תמיד הייתי שחקן דומיננטי וברור שעם סרט הקפטן על היד אני צריך לשמש דוגמה. יש לנו משחק חשוב מחר, אני מתייחס לזה כאל שתי מחציות ואני מקווה שנתחיל ברגל ימין".

 

"חייבים לעבור שלב כדי לתת לנו דחיפה להמשך", הוסיף החלוץ, "אני יודע שבדרך כלל המשחק הראשון הוא מוקש כי שם מתחילים להתניע. בטוח שהקהל שלנו יחסר לנו אבל אני מקווה שנעשה את העבודה. אנחנו עדיין לא בדירוג הכי גבוה, אננחו קבוצה קצת צעירה אז בואו נמתין ונתקדם שלב אחר שלב".

 

"יוכל להיות שובר שוויון גם כשיעלה מהספסל". המסע"ת שבה בניון הוצג (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
"יוכל להיות שובר שוויון גם כשיעלה מהספסל". המסע"ת שבה בניון הוצג(צילום: עמית שאבי)

 

כזכור, בית"ר כבר פגשה את ואשאש במסגרת משחק אימון בהונגריה רק לפני שבוע וחצי והפסידה לה 2:1. שכטר כבש את השער המצמק. "הם קבוצה טובה ומאומנת, יש להם מאמן גרמני והם שיחקו במערך של שלושה בלמים בעונה שעברה. בעונה שעברה הסתדרנו טוב עם המערך הזה ואני מקווה שגם מחר", התייחס הקפטן הטרי ליריבה מבודפשט.

 

בנוגע לבניון אמר שכטר: "ליוסי יש ערך מוסף גם מבחינת הניסיון וגם מבחינת האיכות. גם במשחקים שהוא לא יפתח וייכנס מהספסל הוא יוכל להיות שובר שוויון ולתרום שערים חשובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון מימר
צילום: עוז מועלם
מומלצים