שתף קטע נבחר

ואשאש: "המשחק מול בית"ר לא היה מכור"

בקבוצה ההונגרית זעמו על עיתונאי מקומי שרמז כי ה-4:3 באצטדיון המושבה לא היה כשר: "גם המשחק של ברצלונה מול פריז סן ז'רמן היה מכור? אי אפשר להטיל האשמות כאלה". שרון מימר שוקל להסיט את דוד קלטינס, ששיחק כבלם, לקישור או לעמדת המגן הימני ולהציב במקומו את טל כחילה

בהנהלת ואשאש, הקבוצה ההונגרית שהפסידה 4:3 לבית"ר ירושלים אחרי שכבר הובילה 1:3 בדקה ה-88, כועסים על עיתונאי הונגרי שרמז לכאורה שהמשחק ביום חמישי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית לא היה כשר. במועדון ההונגרי ציינו: "אנו מצרים מאוד על ההחלטה להשתמש בניסוח הרומז כי המשחק מול בית"ר היה מכור. גם המשחק של ברצלונה מול פריז סן ז'רמן היה מכור? מישהו שאל דבר כזה?"

 

"אל תפסלו את מה שבית"ר עשתה", מסרו בוואשאש, "אף אחד לא מאמין שהם חיכו עד הדקה ה-88 כדי להבקיע שלושה שערים נגדנו. איך הם יכולים להיות בטוחים שיכבשו שלושה שערים בשלוש בעיטות? מישהו הטיל ספק במהפך של באיירן מינכן נגד לייפציג מ-4:2 ל-4:5? ברור שלא. אנחנו מצטערים על הטעויות ועל התוצאה. אי אפשר להטיל האשמות כאלה על מכירה, גם אם עיתונאי כזה או אחר החליט שזה מה שקרה, ואנחנו יודעים היכן העיתונאי גר".

 

"אף אחד לא מאמין שהם חיכו עד הדקה ה-88 כדי להבקיע 3 שערים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"אף אחד לא מאמין שהם חיכו עד הדקה ה-88 כדי להבקיע 3 שערים"(צילום: אורן אהרוני)

 

מימר שוקל שינויים בהגנה לקראת הגומלין

החולשה בהגנת בית"ר ירושלים במשחק מול ואשאש מטרידה את הצוות המקצועי במועדון לקראת הגומלין ביום חמישי בהונגריה.

המאמן שרון מימר שוקל להסיט את דוד קלטינס, ששיחק כבלם, לקישור או לעמדת המגן הימני ולהציב במקומו את טל כחילה שנכנס כמחליף. גם המגן אנטון קונט עשוי להיות מוסט לעמדה הזו.

 

בית"ר בודקת גם אפשרות להביא בלם זר שימלא את מקומו של חסוס רואדה. מימר שוחח עם שחקני ההגנה והעיר להם על הטעויות שעשו במשחק הראשון מול ואשאש, בליווי קטעי וידאו. מכירת הכרטיסים לגומלין תחל מחר.

 

דאגה ממשחק ההגנה. מימר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
דאגה ממשחק ההגנה. מימר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הבלם/קשר ווילפרד מוקה, בן ה-29 מקונגו ששיחק בסטיאווה בוקרשט, מועמד. יש גם אפשרות נמוכה שמארק ואליינטה ממכבי חיפה יגיע, כמו גם אייל משומר. שחקני ואנשי המועדון עודדו את שחקני ההגנה ובעיקר את השוער, בוריס קליימן שלקחו קשה את ספיגת השערים מול ואשאש.

 

יוסי בניון עדיין לא כשיר לשחק 90 דקות וגם בגומלין הוא צפוי להכנס כמחליף. בית"ר תצא להונגריה ביום שלישי ולמשחק הגומלין צפויים להגיע מאות אוהדים. ראשי בית"ר מקווים מאוד שהיתרון הקטן יספיק לגומלין כדי להעפיל לשלב הבא.


פורסם לראשונה 02/07/2017 08:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אריק סאבו ויוסי בניון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים