שתף קטע נבחר

סבירסקי: "מצפה לנו עבודה קשה"

מאמנה החדש של בני סכנין המתחדשת דיבר באימון הפתיחה של הקבוצה. לוקאס סוזה ולוקה ג׳ונתן עברו את הבדיקות הרפואיות וחתמו במועדון. מוחמד כליבאת, שהשתחרר ממכבי חיפה: "חזרתי הביתה, למקום שמעריכים אותי"

אחרי מתיחת הפנים הגדולה שעברה בפגרה, בני סכנין פתחה היום (א') את אימוניה לקראת העונה שבפתח.

 

אחרי שיוסי אבוקסיס עזב לבני יהודה, הונחת בדוחא המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי, כשעוזריו יהיו איימן חלאיילה ומרסלו ג'יגוסקי הברזילאי, שיהיה אחראי בעיקר על הנושא הסטטיסטי ועל נושא הווידאו.

 

סבירסקי. "יש לנו סגל טוב מאוד" (צילום: פרטי)
סבירסקי. "יש לנו סגל טוב מאוד"(צילום: פרטי)

 

"אני בהחלט נרגש לקראת אימון הבכורה", אמר המאמן החדש, "יש לנו סגל טוב מאוד שעוד צריך להתגבש. אני מאמין שנעשה דברים יפים יחד. מה שאני יכול להבטיח זאת עבודה קשה כדי להשיג את המטרות, שהן להגיע כמה שיותר גבוה".

 

ישראל זגורי, שחתם בשבוע שעבר, ערך את אימון הבכורה שלו במדי הקבוצה. בנוסף, מי שערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במועדון הוא מוחמד כליבאת, שנשמע נרגש במיוחד: "חזרתי הביתה, למקום שאוהבים ומעריכים אותי", אמר הקשר, "הייתי תלוי הרבה זמן במכבי חיפה, שלה הייתי שייך, אבל לא הצלחתי לקבל שם הזדמנות ונאלצתי להחליף לא מעט קבוצות בגלל זה, עד שחזרתי לסכנין. לשמחתי השתחררתי מהחוזה, וכרגע כל כולי בסכנין. נצטרך לעזור למאמן החדש להיקלט ולהבין את המנטליות פה".

 

כליבאת. "חזרתי הביתה" (צילום: פרטי)
כליבאת. "חזרתי הביתה"(צילום: פרטי)

 

אברהם פאס ו-וונדרסון שוהים בחו"ל ולא לקחו חלק באימון הפתיחה. הברזילאים החדשים לוקאס סוזה ולוקה ג'ונתן אמנם לא התאמנו, אבל הספיקו לעבור בדיקות רפואיות ואף לחתום במועדון.

 

בתוך כך, בעוד כשבוע וחצי תצא הקבוצה למחנה אימונים בהולנד. 

 

בני סכנין. המודל הברזילאי (צילום: פרטי)
בני סכנין. המודל הברזילאי(צילום: פרטי)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הטוויטר
ז'אירו סבירסקי
צילום: מתוך הטוויטר
מומלצים