שתף קטע נבחר

החזיקו מעמד: 1:1 לבני יהודה מול טרנצ'ין

מחזיקת הגביע השיגה תוצאה טובה בסלובקיה במשחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית. נריוס ולסקיס כבש שער חוץ כבר בדקה השלישית, אבל יקוב פאור השווה במחצית השנייה. מאור קנדיל הורחק בכרטיס צהוב שני. יוסי אבוקסיס: "השגנו את מה שרצינו, העברנו את ההכרעה אלינו הביתה"

בני יהודה החלה את דרכה במוקדמות הליגה האירופית בתיקו 1:1 מול טרנצ'ין בסלובקיה, במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (שאליו העפילה אוטומטית). עבור הקבוצה של יוסי אבוקסיס מדובר בהחלט בתוצאה טובה, והיא תקווה להשלים את המלאכה במשחק הגומלין באצטדיון המושבה בשבוע הבא. 

 

מחזיקת הגביע, שעוד אמורה להתחזק במספר שחקנים, הופיעה להתמודדות בהרכב צעיר וחסר ניסיון. בן תורג'מן, עאיד חבשי ומתן חוזז ערכו הופעת בכורה בהרכב בעוד מאוויס צ'יבוטה עלה מהספסל במהלך המחצית השנייה. נריוס ולסקיס כבש מקרוב את שער החוץ היקר כבר בדקה השלישית. במחצית השנייה הסלובקים השיגו את השוויון: יקוב פאור שלח את הכדור לרשת של אמיליוס זובאס אחרי כדור חופשי של דסלי אובינק.

 

יוסי אבוקסיס. "תוכנית המשחק שלנו עבדה" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס. "תוכנית המשחק שלנו עבדה"(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאור קנדיל הורחק אחרי שספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-80, בעקבות שריקה של השופט על התחזות ברחבה. עוד קודם לכן, מאוויס צ'יבוטה נשאר אחרון מול השוער המקומי והוכשל, אבל השופט התעלם. יוסי אבוקסיס ערך בכורה רשמית מחודשת על הקווים בקבוצה. אלמוג בוזגלו, הסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, לא שותף.

 

"בסך הכל היה משחק טקטי טוב שלנו", סיכם אבוקסיס. "אני מרוצה מהנחישות ומההקרבה של השחקנים. לגבי היכולת אנחנו צריכים להשתפר. אחרי שהובלנו היו לנו מצבים להבקיע את השער השני שהיה נותן לנו יתרון משמעותי לקראת הגומלין. לאורך כל 90 הדקות השחקנים נלחמו ואין לי ספק שבהמשך גם נשחק טוב יותר. שיחקנו מול קבוצה טובה ובסך הכל תוכנית המשחק שלנו עבדה. חשוב לזכור שמדובר במחצית הראשונה של ההתמודדות כולה. השגנו את מה שרצינו, העברנו את ההכרעה אלינו הביתה".

 

מהלך המשחק

דקה 3: שער! 0:1 לבני יהודה. הזהובים משיגים שער חוץ יקר בשלב מוקדם. רועי גורדנה הרים כדור חופשי, עאיד חבשי בעט, השוער המקומי אדריאן הובאן הדף ונריוס ולסקיס עט על הריבאונד והבקיע.

 

12': דסלי אובינק בעט ברגל שמאל היישר לידיים של אמיליוס זובאס.

 

21': אובינק ניסה את מזלו מרחוק וסחט הצלה יפה משוער בני יהודה זובאס.

נריוס ולסקיס. נתן לבני יהודה יתרון מוקדם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נריוס ולסקיס. נתן לבני יהודה יתרון מוקדם(צילום: אורן אהרוני)

 

33': החמצה גדולה לטרנצ'ין. אשרף אל מחדיואי נגח מול זובאס החוצה.

 

59': שער! 1:1. אובניק שלח כדור חופשי לעבר יקוב פאור, ששם את הכדור ברשת.

 

69': מאוויס צ'יבוטה נשאר לבד מול השוער והוכשל על סף הרחבה, אבל השופט התעלם.

 

80': כרטיס אדום. מאור קנדיל נפל ברחבה, השופט שלף כרטיס צהוב שני על התחזות.

 

89': החמצה מסמרת שיער לטרנצ'ין. חמזה צ'טקוביץ' בעט החוצה מרחק מטרים ספורים מהשער.

 

הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס; מאור קנדיל, עאיד חבשי, פז בן ארי, איציק עזוז; בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, דניאל אביטל (מאוויס צ'יבוטה, 63); מתן חוזז (שי קונסטנטיני, 70), נריוס ולסקיס (יובל אשכנזי, 82).

 

טרנצ'ין: אדריאן הובאן; רודני קלוסטר, קסטון ג'וליאן, פטר קלשצ'יק, לוקאש סקובאיסה; דסלי אובינק, יקוב פאור, הילארי גונג (מילאן קובאסרה, 57), אנטוניו מנצה (חמזה צ'טקוביץ', 79); גיורגי ברידזה, אשרף אל מחדיואי.


פורסם לראשונה 13/07/2017 21:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
איציק עזוז
צילום: יאיר שגיא
מומלצים