שתף קטע נבחר

הפתרון לתופעת המנודים? הצעת חוק בדרך

בעקבות היחס של הפועל עכו למישאלוף, אראל ובורחל, קפטן הקבוצה נפגש עם ח"כ נאוה בוקר במטרה לשים סוף לתופעה. בוקר: "הזדעזעתי. לא ייתכן שמעסיק ינהג בעובדיו כאילו היו סחורה פגומה"

 

סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נאוה בוקר, נפגשה אתמול (ב') עם שחקן הפועל עכו, משה מישאלוף, במטרה למנוע את תופעת המנודים בכדורגל הישראלי. כידוע, מישאלוף, גל אראל ודניאל בורחל מתאמנים לבד ומנודים משאר הסגל, לאחר שבקבוצה הודיעו להם שהם לא בתכניות לעונה הבאה.

 

השלושה לטענתם עברו מסכת השפלות מצד הקבוצה בכך שהתאמנו לבד ולא קיבלו תנאים ראויים. בורחל אף העלה סרטון לייב לפייסבוק שתיעד את מה שעברו השלושה באחד האימונים.

 

הצעת חוק בדרך. בוקר ומישאלוף (צילום: בן חדד) (צילום: בן חדד)
הצעת חוק בדרך. בוקר ומישאלוף(צילום: בן חדד)

 

אתמול כאמור, נפגש מישאלוף עם ח"כ בוקר בכדי לנסות ולקדם הצעת חוק שתעזור לסיום התופעה. בוקר: "הזדעזעתי ממה ששמעתי. לא ייתכן שמעסיק בכל תחום במשק ינהג בעובדיו כאילו היו סחורה פגומה שאינה ראויה יותר לשיווק. מדובר בשחקן שמחזיק בחוזה העסקה ומחובת המעסיק לכבד את החוזה".

 

בוקר הוסיפה: "לא מדובר במקרה יחיד, אלא בתופעה רחבה שמחייבת תיקון בחוק. הפגיעה היא לא רק כעת אלא גם עתידית, שכן יתקשה שחקן שלא מצוי בכושר משחק למצוא קבוצה שתקלוט אותו. אני מתקשה להבין כיצד מועדון מקצועני נוהג באופן הזה בשחקן ששירת את הקבוצה במשך שש שנים, איפה הסנטימנטים לקפטן שנתן את נשמתו לקבוצה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מושיקו מישאלוף
צילום: גיל נחושתן
מומלצים