שתף קטע נבחר

קלינגר: "יש בעיה בגישה של השחקנים למדי הנבחרת"

מאמן הפועל חיפה התייחס באימון לשערוריות האחרונות בנבחרת ישראל: "בזמני היה קאדר קבוע שרץ שנים, אתמול שיחקו רק שניים ששיחקו גם במשחק הקודם נגד איטליה"

"אני לא יודע כמה עולה חולצה של הנבחרת, יש בעיה אצל השחקן הישראלי, צריך לשנות משהו בגישה שלו למדי הנבחרת". כך אמר היום (ד') מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, בנוגע לשערוריות האחרונות שהתרחשו בנבחרת ישראל.

 

קלינגר פירט: "אצלי היה קאדר קבוע שרץ שנים בנבחרת של 14-15 שחקנים. אתמול שיחקו נגד איטליה רק שני שחקנים ששיחקו גם במשחק הראשון נגדם בסמי עופר. זה אומר הכל". 

 

ניר קלינגר (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
ניר קלינגר(צילום: גיל נחושתן)

 

מוליכת הטבלה, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות, תארח בשבת הקרובה את בני יהודה במחזור השלישי. גל אראל הצטרף אתמול בסיום מועד ההעברות ובמועדון מקווים שלמעלה מ-5000 צופים יגיעו לעודד בשבת הקרובה בסמי עופר.

 

קלינגר התייחס למשימה המצפה לקבוצתו: "מצפה לנו משחק קשה מאוד. חובת ההוכחה עלינו תמידית. אנחנו בפתיחה טובה, יש אווירה טובה מאוד בקבוצה, אבל אסור לשכוח שעברו רק שני מחזורים. אנחנו מקווים לתמיכה של הקהל, זה בוודאי יסייע. בני יהודה קבוצה מהטובות בליגה. הם עשו רכש משמעותי. הם קבוצה מאומנת ויוסי אבוקסיס עושה עבודה מצויינת. חשוב שנהיה 'רעים' כל הזמן, שנגלה נחישות ורעב. מי שלא ישחק עם הקרבה ורעב לא ישחק. נקודה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתן גליקמן
ניר קלינגר
צילום: איתן גליקמן
מומלצים