שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "בני יהודה קבוצה שכיף לבוא אליה"

המאמן התייחס להחתמות הרבות ממכבי תל אביב: "קבוצות אחרות רצו את השחקנים שהגיעו אלינו, זה מראה שיש קבוצה שכיף לבוא אליה". על היריבה הקרובה, הפועל חיפה: "זו קבוצה חזקה שהשיגה את המקסימום עד עכשיו"

בני יהודה תתארח בשבת במשחק חוץ נגד הפועל חיפה, שבוע לפני המפגש בינה לבין הפועל באר שבע. אחרי הניצחון על מכבי חיפה והתיקו נגד הפועל אשקלון, מחזיקת הגביע מקווה לחזור עם נקודות מסמי עופר.

 

הכתומים צירפו העונה לשורותיהם 11 שחקנים חדשים, חמישה מהם ממכבי תל אביב. לקראת המשחק הקרוב התייחס יוסי אבוקסיס להשאלות הרבות מהצהובים: "אנחנו קודם כל בני יהודה. את כל השחקנים שהגיעו רצו קבוצות אחרות. זה שהם התעקשו לבוא לבני יהודה, זה מראה שיש קבוצה שכיף לבוא אליה".

 

 

"לא אוהב להציב לעצמי מטרות". יוסי אבוקסיס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"לא אוהב להציב לעצמי מטרות". יוסי אבוקסיס(צילום: אורן אהרוני)

 

אבוקסיס נותן כבוד ליריבה: "הם צירפו 6־7 שחקנים טובים מאד. אני מאד מקווה שנמשיך מהמקום בו הפסקנו בפגרה. יש לנו משחק חוץ קשה נגד קבוצה מאד חזקה שהשיגה את המקסימום עד עכשיו. אני לא אוהב להציב מטרות, כי זה עלול לגרום לאי נעימויות כשלא עומדים בהן. מי שמדבר על מטרות מפספס את העבודה ברגליים. אנחנו רוצים להיות קבוצה שכיף לראות אותה".

 

על כך שהוזכר כמועמד לנבחרת ישראל אמר המאמן: "אימון נבחרת זה מקום שכל מאמן היה רוצה, אבל זה לא רלבנטי. אני רעב מאד להצליח בבני יהודה ולעשות דברים בשביל האנשים שהביאו אותי. כשהייתי עוזר של אלי גוטמן לא אהבתי לשמוע מאמנים מבקרים. זה לא מכובד".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
יוסי אבוקסיס
צילום: יאיר שגיא
מומלצים