שתף קטע נבחר

מסתמן: קואנקה יפתח בהרכב מול אשקלון

הרכש הגדול של האלופה צפוי להחליף ב-11 את מאור מליקסון ולערוך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל (שבת, 20:30). מתן אוחיון יחליף את מיחאי קורהוט, מהראן ראדי את דן איינבינדר. בכר מעדיף את ברדה על אוחנה

 

 

לאחר שהשיגה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים של העונה, הפועל באר שבע תארח מחר (שבת, 20:30) את הפועל אשקלון במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל.

 

  • לטבלת ליגת העל

 

בחמישי האלופה תפתח את קמפיין שלב הבתים בליגה האירופית, עם משחק ביתי מול לוגאנו השווייצרית. אלא שהפעם, בניגוד לסמיכות המשחקים מול מכבי נתניה ומאריבור בפלייאוף הצ'מפיונס, במועדון מרוכזים רק באשקלון כדי להימנע מהפתעות מיותרות שיוסיפו לחץ.

 

גם בלי בן שהר, מוחמד גדיר, מיגל ויטור, בן ביטון, אורן ביטון וגיא מלמד הפצועים ולואי טהא המורחק, ברק בכר מכוון לניצחון. את מקומו של טהא ימלא חאתם עבד אל-חמיד, שיכולת טובה שלו בשבת תסדר לו מקום ב-11 גם מול לוגאנו. דור אלו יחליף בחודש וחצי הקרובים את בן ביטון שנפצע בפגרת הנבחרת וירצה להוכיח שרכישתו ממכבי פתח תקווה הייתה משתלמת.

 

על פי האימון היום נראה שהקשרים מאור מליקסון ודן איינבינדר, שלקחו חלק בהפסד של הנבחרת לאיטליה, יקבלו מנוחה - כמו גם המגן השמאלי מיחאי קורהוט ששיחק בהפסד של הונגריה לפורטוגל. מתן אוחיון ימלא את מקומו של קורהוט, ומהראן ראדי את של איינבינדר.

 

הפציעות מאחוריו? קואנקה (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
הפציעות מאחוריו? קואנקה(צילום: הרצל יוסף)

 

אבל הבשורה הגדולה מבאר שבע קשורה למי שאמור לפתוח על חשבונו של מליקסון - איסאק קואנקה. הרכש הכי גדול של הקבוצה הקיץ, שסבל מפציעות ושותף רק לדקות בודדות מול מאריבור, כשיר סוף-סוף וצפוי להיות ב-11 של בכר, במה שתהיה הופעת הבכורה שלו בליגה. שינוי נוסף שיבצע המאמן הוא הצבתו של הקפטן אליניב ברדה במקומו של מיכאל אוחנה. גם ניב זריהן, שהציג יכולת טובה בהפסד לחיפה, נמצא בתמונת ההרכב.

 

בהמשך האימון תירגל בכר גם הרכבים אחרים, כך שנראה שהוא עדיין מתלבט. הרכב משוער: גיא חיימוב; דור אלו, שיר צדק, חאתם עבד אל-חמיד, מתן אוחיון; ג'ון אוגו, מהראן ראדי, אליניב ברדה, איסק קואנקה (מאור מליקסון), טוני וואקמה; תומאש פקהארט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איסאק קואנקה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים