שתף קטע נבחר

"נשארנו חדר ההלבשה הכי שמח בארץ"

שחקנים בבית"ר ירושלים לא מתרגשים מהפיטורים של אלי כהן: "אין תירוצים לקראת המשחק מול הפועל חיפה (שבת, 20:30) - שום ראיון או דברים שוליים. העזיבה שלו לא פוגעת בנו"

 

"השנה יש אנרגיות מטורפות בבית"ר ירושלים, הקהל איתנו והוא הפך לטוב ביותר בארץ. מעודדים בלי כל מיני שירים לא נכונים וזה מטריף אותנו על המגרש. יש לנו את חדר ההלבשה השמח ביותר". שחקני בית"ר ירושלים לא מתרגשים מהפיטורים אלי כהן וממשיכים בהכנות למשחק מול הפועל חיפה (שבת, 20:30) שיהיה הראשון העונה בטדי.

 

 

"העזיבה של אלי כהן לא פוגעת בנו בכלום", הוסיפו, "בכל מקרה הוא היה פה רק עשרה ימים. אנחנו קבוצה מגובשת מאוד, עובדה שגם שרון מימר פוטר לפני מכבי ת"א וזה לא השפיע. אין שום תירוץ לקראת המשחק מול הפועל חיפה, שום ראיון או דברים שוליים, אנחנו הקבוצה הכי מגובשת ושמחה בארץ".

 

כהן, טביב ואוחנה (צילום:  אורן אהרוני) (צילום:  אורן אהרוני)
כהן, טביב ואוחנה(צילום: אורן אהרוני)

 

בבית"ר יחלו בחיפושים אחר אלטרנטיבה רק בתחילת השבוע הבא. שמות כמו של גיא לוי ואחרים הועלו, אולם עדיין לא נעשתה פנייה כלשהי. אוחנה, שהתעקש לצרף את כהן מלכתחילה, הוא גם זה שיזם את פיטוריו לאחר שהיועץ המקצועי אישר את דבריו מהראיון ל"ידיעות אחרונות".

 

"אלי כהן איש מקצוע מצוין, אבל בסופו של דבר הוא טעה", אמרו בבית"ר ירושלים. "היה ראיון שבו הוא נשאל שאלות, והוא זה שהשיב. כל השלכה שנוצרה קשורה בהחלטה שלו לענות בדרך שלו. אנחנו מכבדים אותו מאוד, אבל שייקח אחריות על מה שאמר. לא הייתה לנו ברירה אחרת".

 

שכטר וגולדברג (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שכטר וגולדברג(צילום: אוהד צויגנברג)

 

איתי שכטר כשיר למשחק מול הפועל חיפה, ושון גולדברג צפוי לפתוח במקום מיקי סירושטיין המורחק. האימון היום עבר בשקט בלי אירועים מיוחדים. "הדלק הכי גדול שלנו מאז פתיחת העונה זה הקהל שלנו", אמרו שחקניו. "אנחנו מקווים מאוד שעם החזרה הראשונה שלנו לטדי העונה הם ייתנו עוד הופעה מגובשת, כולם למען בית"ר". בקבוצה צפויים לסגור בימים הקרובים עם ספונסר ראשי למועדון אחרי חיפושים רבים.

 

תמאש: "אני נהנה בליגת העל"

גם להפועל חיפה תהיה נציגות מכובדת בטדי וכאלף אוהדים אדומים צפויים להגיע. המאמן ניר קלינגר לא מתכנן שינויים לעומת ה-11 שפתחו בניצחון 1:2 על בני יהודה. כמו לבית"ר ירושלים, גם להפועל חיפה מאזן מושלם עד כה עם תשע נקודות.

 

הבלם הרומני גבריאל תמאש אמר לקראת המשחק: "הרמה שלנו טובה מאוד בעיניי וזו הסיבה שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. ליגת העל טובה ואני נהנה לשחק כאן. ראינו סרטונים של בית"ר, זו קבוצה טובה מאוד. כבר שיחקתי במשחקים גדולים עם הרבה קהל".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
חגיגה בית"ר ירושלים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים