שתף קטע נבחר

עירוני ק"ש: שמיר, עאבד וקריאף מאוכזבים ממעמדם

לצד פתיחת העונה הטובה של הקבוצה, ישנו מרמור בקרב השחקנים שאיבדו את מקומם בהרכב. "לא הגיוני ששרצקי החתים את שמיר לשלוש שנים עם סעיף שחרור של 800 אלף אירו והוא לא משחק", אמרו בקרבתו של הקשר

שביעות רצון בעירוני קריית שמונה מהניצחון על מכבי פתח תקווה (1:3), אך מסתבר שלצד השמחה יש הרבה מאוד מרמור בקבוצה. אחמד עאבד, עדן שמיר ואופיר קריאף מאוכזבים ממעמדם וממיעוט הדקות לאחרונה.

 

טבלת ליגת העל

 

עאבד איבד את מקומו בהרכב ולא השלים 90 דקות העונה בליגה, עדן שמיר שותף רק במשחק אחד ואופיר קריאף שכלל לא נכלל בסגל בשני המחזורים האחרונים ושותף ל-16 דקות בלבד העונה בליגה. השלושה מאוכזבים מאוד ממעמדם ובמידה והמצב יימשך שמיר ועאבד עשויים לבקש לעזוב בינואר.

 

 

אחמד עאבד  (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אחמד עאבד (צילום: ראובן שוורץ)

 

בקרבתו של שמיר (22) אמרו: "לא הגיוני מה שעושים לו. איזי שרצקי החתים אותו רק עכשיו לשלוש שנים והכניס לו סעיף שחרור של 800 אלף אירו בחוזה אבל לא נותנים לו לשחק. הפועל ב"ש רצתה אותו".

 

בק"ש מקווים שהעבודות באצטדיון העירוני יתפסו תאוצה והקבוצה תוכל לארח את הפועל חיפה במשחק הבית הבא, ולא תאלץ לנדוד לעכו שבוע נוסף. בתוך כך, נחנך גם יציע העיתונות החדש באצטדיון שבאופן אבסורדי זוויות הראייה בו אינן מאפשרות לראות את המגרש בשלמותו. 

 

יציע העיתונאים החדש בקריית שמונה (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
יציע העיתונאים החדש בקריית שמונה(צילום: פרטי)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
אופיר קריאף
צילום: אביהו שפירא
מומלצים