שתף קטע נבחר

אושר האצטדיון בקריית שמונה

פרסום ראשון: בתום בדיקה שנערכה במתקן, ולאחר שתוקנו כל הליקויים, הוחלט לאשר בו את קיום משחקי הקבוצה. שביעות רצון גדולה במועדון מעידו דוידוב שנראה נהדר מול בית"ר. עאבד מבין שלא בונים עליו וינסה לעבור לחו"ל בינואר

בשעה טובה. משרד התמ"ת וההתאחדות לכדורגל אישרו היום (שלישי) את אצטדיון הכדורגל בקריית שמונה, זאת בתום בדיקה שנערכה הבוקר על ידי שמואל מזרחי, הממונה הארצי על בטיחות מתקני ספורט בישראל ונציגים מההתאחדות.

 

לטבלת ליגת העל

 

לאחר סאגה ארוכה ומספר בדיקות קודמות, בהן התגלו ליקויים רבים, הוחלט לאשר את המגרש בו בוצעו עבודות נרחבות במיליוני שקלים. 

 

הליקויים תוקנו, המגרש אושר. האצטדיון בקריית שמונה (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
הליקויים תוקנו, המגרש אושר. האצטדיון בקריית שמונה(צילום: פרטי)

 

בכך יכולה עירוני קריית שמונה לשוב סוף סוף לשחק במגרשה הביתי וביום ראשון היא תארח את המשחק מול הפועל חיפה. ראש העיר ניסים מלכה, שליווה את העבודות באופן שוטף בשבוע האחרון, הביע סיפוק גדול מכך.

 

למרות שיצאה עם נקודה מאצטדיון טדי אחרי ה-1:1 מול בית"ר ירושלים, בק"ש מרגישים פספוס. אחרי מחצית ראשונה רעה, חיים סילבס שטף את שחקניו בחדר ההלבשה וזה עזר כאשר שובל גוזלן הצליח להשוות. במועדון מרוצים מאוד מהחלוץ שהפך לבינגו של סילבס.

 

עוד שחקן ממנו היו מרוצים בקבוצה הוא עידו דוידוב שרץ לא פחות מ-13.4 קילומטרים במשחק, וביצע גם 65 ספרינטים, זאת על פי נתוני מינהלת הליגה.

 

סילבס. מבסוט מדוידוב וגוזלן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סילבס. מבסוט מדוידוב וגוזלן(צילום: ראובן שוורץ)

 

"בגדול אפשר להגיד שאנחנו מרוצים", אמר דוידוב. "באנו במטרה לנצח כמו בכל משחק, אבל המשחק התחיל בצורה פחות טובה וספגנו שער מוקדם שקצת שיבש לנו את התוכניות. אני שמח שבמחצית השנייה גילינו הרבה אופי, שיחקנו כדורגל טוב והצלחנו לחזור ולהשוות".

 

על העובדה שהפך לשחקן הרכב קבוע אמר: "מבחינה אישית אני שמח לקבל דקות משחק ועוד מצפה מעצמי לעבוד קשה ולהשתפר כדי לעזור לקבוצה להצליח". דוידוב מסרב לסמן מטרות ואמר: "מטרות כרגע זה באמת מוקדם. אנחנו רק במחזור החמישי. הליגה מאוד צפופה. אנחנו מסתכלים כרגע על המשחק הקרוב ואיך לצאת ממנו עם ניצחון".

 

ארבעה שחקנים מאוכזבים מאוד ממעמדם – אחמד עאבד ועדן שמיר שלא שותפו, יחד עם אופיר קריאף ומילוש דאדיווצ'יץ' שכלל לא היו בסגל. עאבד צפוי לחפש אופציות בחו"ל בחלון ההעברות של ינואר. הוא מבין שק"ש מנסה להיפטר ממנו.

 

בגזרת הסגל שוב האכזבה בגזרת אחמד עאבד ועדן שמיר שלא שותפו כלל, גם אופיר קריאף שלא נכלל בסגל יחד עם מילוש ראדיווייביץ' מאוכזבים ממעמדם. עאבד שהחליט להשאר בק"ש יחפש אופציות מעבר לים פעם נוספת לקראת חלון העברות של ינואר. במידה וקריאף יקבל הצעה כלכלית טובה הוא גם עשוי לעזוב בינואר אך אם לא הוא ישאר בק"ש גם אם לא יכלל בסגל והוא מבין שבק"ש מנסים לגרום לו לעזוב את הקבוצה.

 


פורסם לראשונה 26/09/2017 08:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
האצטדיון בקריית שמונה
צילום: אביהו שפירא
מומלצים