שתף קטע נבחר

לאומית: נצחונות להפועל כפ"ס ואחי נצרת

שתי המוליכות עשו את שלהן: החבורה של מסאי דגו חזרה עם 0:1 מעפולה, זו של אדהם האדיה הזיעה לא מעט ב-1:2 הביתי על קטמון. 2:3 לראשל"צ על הפועל ר"ג

הפועל כפ"ס לא עוצרת. הקבוצה של מסאי דגו כבר עם ניצחון שישי משבעה משחקים בליגה הלאומית והיום (ו') השיגה 0:1 קטן-גדול בחוץ על הפועל עפולה. דמיטרו ריז'וק כבש שער עצמי בדקה ה-29 והמצב של עפולה נעשה אפילו רע יותר עם הרחקתו של מתיאס מרטין במחצית השנייה (71).

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

להפועל כפ"ס 19 נקודות, אחת יותר מאחי נצרת, שגם עשתה את שלה ב-1:2 הלא פשוט על הפועל קטמון. אילן רנקביץ' כבש ראשון לאורחת (30), אבל אמג'ד סלימאן הגיב בצמד (59 ו-77) שסידר לנצרת גם כן ניצחון שישי העונה בלאומית ופער שלוש נקודות מהפועל ת"א השלישית, שתשחק רק ביום שני מול עירוני נשר.

 

צלישר מעפולה משקיף על רז כהן מכפ"ס (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
צלישר מעפולה משקיף על רז כהן מכפ"ס(צילום: גיל נחושתן)

 

משחק נהדר היה בהברפלד, שם הפועל ראשל"צ גברה 2:3 על הפועל ר"ג למרות שפיגרה פעמיים. האורחת הוליכה משערים של ניר שרון (7) ושרון זיסו (75), אוגו אזוצ'קו השווה (60 ו-77) וגיל יצחק הכריע את ההתמודדות (85).

 

בית"ר ת"א/רמלה השיגה 1:2 דרמטי על רמת השרון. דור ג'אן כבש צמד (60 ו-92 בפנדל) ומחק יתרון מוקדם של דין אקפי (35, עצמי). במשחק נוסף, בני לוד והפועל נצרת עילית אכזבו עם 0:0 נטול אירועים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
זכרי מול מרטין
צילום: גיל נחושתן
מומלצים