שתף קטע נבחר

מכבי חיפה "תקועה" עם אתנסיאדיס עד לסוף העונה

החלוץ המאכזב שותף במשחק של פאוק סלוניקי לפני שהגיע לארץ ולא יוכל לשחק בקבוצה נוספת אם הירוקים ירצו לשחררו. לוזון לא יסכן את השחקנים המחלימים בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע (חמישי, 21:00)

חלוצה היווני של מכבי חיפה, סטפנוס אתנסיאדיס ("קלאוס"), יישאר בקבוצה לפחות עד לסיום העונה. קלאוס נחשב לכישלון גדול עד כה והיכולת שלו לא משתפרת, מה שגרם למחשבות על החלפתו בינואר - אך מבדיקת ynet ספורט מתברר כי אתנסיאדיס לא רשאי לשחק בקבוצה נוספת העונה.

 

על פי חוקי פיפ"א, אסור לשחקן לעבור ביותר משני מועדונים אירופיים באותה עונה. משמעות הדבר היא שאתנסיאדיס יוכל לעבור רק לפאוק סלוניקי העונה, אך הדבר לא עומד על הפרק מבחינת היוונים שעוקבים אחרי היכולת החלשה שהוא מציג.

 

אתנסיאדיס. שיחק כבר בשתי קבוצות (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אתנסיאדיס. שיחק כבר בשתי קבוצות(צילום: זהר שחר)

 

 

כזכור, החלוץ שיחק בתחילת העונה במדי פאוק לפני שחתם בחיפה בחודש אוגוסט. התסבוכת סביבו מעיקה על ראשי המועדון, שרוצים מאוד להתחזק בחלוץ איכותי. מי שעשוי לשלם את המחיר הוא עוד זר מאכזב, קאיו, שגם הוא לא מצליח לבוא לידי ביטוי.

 

לקראת חצי גמר גביע הטוטו מחר (חמישי) מול הפועל באר שבע צפוי גיא לוזון לתת הזדמנות למספר שחקנים שלא זוכים ליותר מדי קרדיט. ארנסט מאבוקה ואופיר מזרחי ערכו אימונים מלאים אך בחיפה לא יסכנו אותם מעבר לנדרש. השניים עשויים להשתלב במהלך המשחק אך לא יפתחו בהרכב, במטרה לשמור עליהם לקראת הדרבי שמוגדר על ידי שחקנים במכבי חיפה כקריטי. גם מאור בוזגלו אמור להיות משולב מול האקסית רק במהלך המשחק ולא צפוי לפתוח בהרכב. דקל קינן צפוי לפתוח בהגנה לצידו של רמי גרשון. קאיו עשוי לקבל צ'אנס נוסף בהרכב הפותח.

 

גיא לוזון. לא יעלה את מאבוקה, מזרחי ובוזגלו בהרכב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גיא לוזון. לא יעלה את מאבוקה, מזרחי ובוזגלו בהרכב(צילום: ראובן שוורץ)

 

לוזון אמר לקראת המשחק: "יש לנו סגל טוב, נדע להיות חכמים ולהשתמש בו בצורה הכי נכונה שיש. אין עוררין על יכולת המשחק של הפועל באר שבע, אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולים להתמודד איתם ולנצח. צריך לבוא במלוא הריכוז והיכולת כדי לנצח, כי ללא ספק הם הקבוצה הכי טובה בארץ".

 

רמי גרשון הוסיף: "אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למשחק. אנחנו לא מזלזלים במפעל הזה. בארץ נוטים קצת לזלזל בגביע הטוטו. כל מפעל הוא חשוב, במיוחד כשאנחנו רוצים לצבור ביטחון ולהשיג תוצאות טובות. תוצאה טובה מול באר שבע יכולה לתת לקבוצה הרבה ביטחון להמשך הדרך בליגה. לא יהיה קל, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה לא פחות טובה עם הרבה כישרון. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה, ללא ספק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
סטפנוס אתנסיאדיס
צילום: גיל נחושתן
מומלצים