שתף קטע נבחר

"מיכאל אוחנה - הכישרון הכי גדול כיום בארץ"

לואי טהא החמיא לכובש שער הניצחון ב-0:1 של ב"ש על מכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו: "כל מה שקרה בשבוע האחרון טוב לתקשורת". בכל מקרה, הקשר יסופסל ביום ראשון מול קריית שמונה בליגת העל

בהפועל באר שבע מקווים כי שער הניצחון שכבש אתמול (חמישי) מיכאל אוחנה לרשת מכבי חיפה (0:1), שהעניק לאלופה את הכרטיס לגמר גביע הטוטו, יחסל את פרשת הביקורת שהטיחו מקורביו של הקשר נגד המועדון. כפי שציינו גורמים בקבוצה, המאמן ברק בכר לא נתן להתבטאויות החריגות של בני משפחת אוחנה לשנות את התוכניות המקצועיות ולכן הוא פתח אמש עם הקשר כמתוכנן בהרכב.

 

בסיום ההתמודדות נשאל בכר אם אוחנה יהיה שחקן הקבוצה עד תום העונה וענה בהחלטיות שכן: "אני מתייחס מקצועית לשחקן. הוא התאמן מצוין, רשם משחק טוב מאוד וכבש שער. רק שימשיך כך". לטענת המאמן, סאגת אוחנה השבוע לא מזכירה את מה שקרה עם מאור בוזגלו בעונה שעברה, אז העביר אביו יעקב ביקורת על המועדון במספר הזדמנויות שונות.

 

"אני מתייחס מקצועית לשחקן". בכר עם אוחנה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"אני מתייחס מקצועית לשחקן". בכר עם אוחנה(צילום: עוז מועלם)

 

הבלם לואי טהא טען שפרשת אוחנה לא הפכה לנושא לשיחה בחדר ההלבשה של באר שבע: "לא התייחסנו לנושא יותר מדי. זה אולי טוב לתקשורת, אבל אנחנו מקצוענים ומתרכזים במה שטוב לקבוצה. מיכאל בחור כשרוני ובעיניי הוא היום הכישרון הכי גדול בארץ . אם הוא ימשיך להיות מקצוען - הוא יגיע רחוק".

 

בכל מקרה, אוחנה כנראה יחזור לספסל ביום ראשון במשחק הליגה נגד עירוני קריית שמונה. גם צמד הזרים, איסק קואנקה ותומאש פקהארט, ששוב לא הצליחו להרשים, יאבדו את מקומם ב-11. מאור מליקסון, טוני ווקאמה ובן שהר אמורים לפתוח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מיכאל אוחנה
צילום: עוז מועלם
מומלצים