שתף קטע נבחר

נעים: "הקבוצה לא ראויה לפלייאוף העליון"

מאמן בני סכנין מאוכזב מהתבוסה לבני יהודה (3:0) ומסתכל אל חלון ההעברות: "חסר לנו קשר שיעזור בהנעת הכדור"

אכזבה גדולה בבני סכנין לאחר התבוסה שספגו אתמול (שבת) מבני יהודה (3:0) כשבקבוצה טוענים כי ישנה תלות גדולה מדי בפיראס מוגרבי.

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן פליקס נעים, ששמע שוב קריאות בוז מחלק מהקהל, התייחס לחיזוק הקבוצה: "חסר לנו קשר שייקח אותנו קדימה. אנחנו כל פעם נתקעים בהנעת הכדור. מקווה שבחלון ההעברות נצליח אחד כזה. אנחנו כרגע לא קבוצה לפלייאוף עליון. אנחנו צריכים בינתיים להסתכל אחורה ולתקן ולא קדימה".

 

"צריכים קשר". פליקס נעים (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
"צריכים קשר". פליקס נעים(צילום: אפי שריר)

 

בני סכנין קיוותה להמשיך במומנטום החיובי ולחבר ניצחון שני ברציפות לאחר שגברה במחזור הקודם על הפועל אשקלון. בקבוצה מתחו ביקורת קשה בעיקר על חוליית ההגנה שהפגינה יכולת חלשה ולא עמדה כראוי מול התקפת הכתומים שהייתה עדיפה ברוב הפרמטרים.

 

גם מחוליית ההתקפה ישנה אכזבה: "זה מרגיש כאילו כולם מסתמכים על היכולת של מוגרבי וזה לא צריך להיות כך. מוגרבי עצמו היה בכלל בספק למשחק אבל עבר מבחן כשירות ועלה למגרש. גם זה לא עזר לנו יותר מדי. אין ספק שאם לא נתחזק המצב לא יהיה טוב", אמר גורם מועדון.

 

מוגרבי (משמאל) מול צעירי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מוגרבי (משמאל) מול צעירי(צילום: ראובן כהן)

 

בהנהלת המועדון גם מאוכזבים מהתוצאות אך אמרו כי אין כוונה להיפרד מהמאמן: "בינתיים לא יהיה שום שינוי", אמר גורם בהנהלה ל-ynet. כעת בסכנין יחלו בהכנות לקראת המשחק הקרוב מול האלופה הפועל באר שבע בתקווה לצאת עם נקודה מהמשחק שיתקיים ביום שני הבא באצטדיון בעכו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים