שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: דור מלול צפוי לפתוח בהרכב

המגן ייכלל כנראה ב-11 של ניר קלינגר במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד (שבת, 16:00), למרות שסחב פציעה במהלך השבוע. גם ניסו קפילוטו יפתח

1,500 אוהדי הפועל חיפה צפויים להגיע מחר (שבת, 16:00) למשחק החוץ של הקבוצה באשדוד. ניצחון יסייע לה להישאר במקום הראשון בטבלה עם סיומו של המחזור ה-13.

 

  • לטבלת ליגת העל

 

בחיפה יודעים שמדובר במוקש לא קטן, וניר קלינגר הזהיר את שחקניו מאשדוד שנלחמת על חייה. המגן דור מלול צפוי להיות כשיר למרות שסחב פציעה במהלך השבוע והוא יפתח כנראה בהרכב. גם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס (שעבר בהצלחה ניתוח להסרת התוספתן) והבלם ניסו קפילוטו יחזרו ל-11.

 

המטרה: לשמור על הפסגה. קלינגר ותורג'מן (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
המטרה: לשמור על הפסגה. קלינגר ותורג'מן(צילום: גיל נחושתן)

 

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס שסטט, רוסלן ברסקי, חנן ממן, ראדו גינסארי, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

 

תורג'מן: "בכל משחק אפשר להוציא נקודות"

"אני מאמין שבכל משחק אפשר להוציא נקודות", אמר מאמנה של מ.ס. אשדוד, עמיר תורג'מן, לקראת המשחק. כשנשאל מה לייעץ למהמרי הווינר, ענה בצחוק: "שישימו משולש".

 

אופטימי. תורג'מן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אופטימי. תורג'מן(צילום: ראובן שוורץ)

 

בפן המקצועי, מי שיחזור לסגל ואף להרכב, הוא הבלם הבולגרי, ויקטור גנב, שלא שיחק בשבוע שעבר עקב צבירת כרטיסים צהובים. מלבדו טרם ברור אם תום בן זקן וניר ברדע יהיו כשירים, כשרק סמוך לשריקת הפתיחה יוחלט האם יטלו חלק בהתמודדות. מי שייעדר בוודאות הוא הבלם בן-אל אדרי, שהורחק בשבוע שעבר.

 

הרכב משוער: יואב ג'רפי; תום בן זקן (יצחק אספה), ויקטור גנב, ניר ברדע (קרלו ברוסיץ'), אביב סולומון; תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, דן ביטון; בלסינג אלקה, מאוריציו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
דור מלול (משמאל)
צילום: גיל נחושתן
מומלצים