שתף קטע נבחר

תיאטרון הצפון: 0:4 לקריית שמונה על עכו

ליגת העל, מחזור 13: הקבוצה של אלדד שביט שימשה כתפאורה בהצגה של חיים סילבס ושחקניו, שהתאוששו בגדול מההפסד להפועל באר שבע. שובל גוזלן (25), עדן שמיר (37), נייג'ל האסלביינק (41, פנדל) ואיסמעיל ריאן (59) חגגו

עירוני קריית שמונה התאוששה מההפסד להפועל באר שבע בטוטו-טרנר עם ניצחון 0:4 מוחץ על הפועל עכו המתפוררת. מחצית חד צדדית, במהלכה כבשה הקבוצה של חיים סילבס שלושה שערים, סיימה למעשה את הסיפור כבר אחרי 45 דקות.

 


לטבלת ליגת העל

 

לפני שריקת הפתיחה הודיעו אוהדי הפועל עכו כי הם מחרימים את המשחק ועמדו במילתם. את צעקות המאמנים במגרש הריק בקריית שמונה אפשר היה לשמוע עד למרכז הכרמל בחיפה. חיים סילבס, מאמן המארחת, נהנה מחזרתו מפציעה של קרלוס קוויאר, שהועדף על פני איאד אבו עביד.

 

שמיר. נגיחה נהדרת לרשת של שטראוס (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
שמיר. נגיחה נהדרת לרשת של שטראוס(צילום: אביהו שפירא)

 

נועלת הטבלה הייתה הראשונה שסיכנה את השער. פיטר אונייקאצ'י ניסה את כוחו מחוץ לרחבה, אבל הכדור שלו טס גבוה מעל השער. מאותו רגע קריית שמונה השתלטה על המשחק, תקפה ללא הרף, וכבשה שלוש פעמים לפני הירידה להפסקה.

 

שובל גוזלן, שניצל מסירת אמן של אפונסו טיירה, היה הראשון שמצא את הרשת עם שערו החמישי העונה (25). 12 דקות חלפו, ועדן שמיר עלה גבוה מכולם לכדור קרן והכפיל את התוצאה.

 

יחזקאל. זעם שלא בעט את הפנדל (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
יחזקאל. זעם שלא בעט את הפנדל(צילום: אביהו שפירא)

 

בדקה ה-41 הכשיל אונייקאצ'י את סאן מנחם בתוך הרחבה ואילץ את השופט דוד פוקסמן להצביע על הנקודה הלבנה. את כדור העונשין מ-11 מטרים בעט נייג'ל האסלביינק ללא בעיה לרשת. בירידה לחדרי ההלבשה זעם שגיב יחזקאל על העובדה שלא היה זה שבעט את הפנדל.

 

המגמה החד צדדית נמשכה גם במחצית השנייה. למרות חילופים התקפיים של אלדד שביט (פייסל מוליץ' ודילן דמראווי במקום עמראן אלקרינאווי וברונו איבה), קריית שמונה היא זו שכבשה. בדקה ה-59 בעט יחזקאל לשער של שטראוס וחגג, אלא שבהילוך החוזר ראו בבירור איך איסמעיל ריאן "גונב" לחלוץ את התהילה עם נגיעה קלה בדרך לרשת. 0:4 ענק בסיום.

 

קוויאר. חזר מפציעה ישירות להרכב (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
קוויאר. חזר מפציעה ישירות להרכב(צילום: אביהו שפירא)

 

הניצחון של קריית שמונה ממקם אותה מעל מכבי חיפה בטבלה - במקום השביעי עם 19 נקודות. לעומתה, הפועל עכו, שסופגת שלושה שערים לפחות כבר שלושה משחקים ברציפות, תקועה עמוק במקום האחרון עם ארבע נקודות (הופחתו לה ארבע נוספות). במחזור הבא תארח קבוצתו של סילבס את הפועל רעננה, בעוד זו של שביט תתארח אצל בני סכנין.

 

קריית שמונה חוגגת. מחצית ראשונה חד צדדית (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
קריית שמונה חוגגת. מחצית ראשונה חד צדדית(צילום: אביהו שפירא)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
קריית שמונה
צילום: אביהו שפירא
מומלצים