שתף קטע נבחר

שכטר: "הלוואי שאוכל לפרוש בבית"ר ירושלים"

החלוץ סיפר שידון עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו: "אני מאושר פה, מקווה מאוד שדברים יסתדרו במשא ומתן". על המשחק מול מכבי תל אביב (שני, 21:00): "הם בתקופה פחות טובה, אבל יש להם את הסגל הכי חזק בארץ". בוריס קליימן כשיר

בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 21:00) את מכבי תל אביב למשחק צמרת מסקרן. יוסי בניון צפוי לחזור לספסל. בוריס קליימן כשיר. 20 אלף כרטיסים כבר נמכרו ואצטדיון טדי צפוי להיות מלא.

 

ג'ורדי קרויף: "זה משחק חובה בשבילנו"

לטבלת ליגת העל

 

מאמן הקבוצה בני בן זקן אמר לקראת המפגש: "מכבי תל אביב היא קבוצה טובה עם תקציב גבוה ושיטות טובות. גם אנחנו קבוצה טובה ושתי הקבוצות רוצות לנצח. כל מה שאנחנו עושים, גם באימונים וגם במשחקים, זה עבור הקהל. אנחנו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, ותמיד מתאמנים כדי להיות טובים יותר. אי אפשר להקל ראש בשום משחק".

 

"אנחנו שומעים את הקהל, רוצים אותו איתנו בכל משחק". איתי שכטר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
"אנחנו שומעים את הקהל, רוצים אותו איתנו בכל משחק". איתי שכטר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

"אנחנו עובדים המון ברמה המנטלית כדי להיות חזקים וכדי לספוג פחות", אמר בני בן זקן. "האחריות בהגנה היא של כולם. נכון שהמשחק נגד מכבי הוא גדול, אבל גם כשמשחקים נגד רעננה ועכו אנחנו באים בשיא הרצינות כדי לנצח".

 

איתי שכטר בישר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק שהוא עומד לדון עם המועדון על הארכת חוזהו: "אני מאושר בבית"ר ורואים את זה גם במגרש, בכל אימון ובכל משחק אני נהנה. גם ברגעים הפחות טובים. אשמח מאוד להמשיך בבית"ר, מקווה מאוד שזה יקרה. אנחנו אמורים להיפגש באמצע השבוע ואני מקווה שדברים יסתדרו, כי אני נהנה מכל רגע כאן. אין כמו בית"ר, ואני מקווה מאוד שהדברים יסתדרו במשא ומתן. כשאני מדבר עם שחקנים, אפילו כאלה שעזבו, הם אומרים שאין כמו המועדון הזה. הלוואי שאוכל לפרוש בבית"ר ירושלים".

 

בני בן זקן. יוסי בניון צפוי לחזור לספסל (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בני בן זקן. יוסי בניון צפוי לחזור לספסל(צילום: אוהד צויגנברג)
 

 

בנוגע לאוהדים אמר שכטר: "ברור שאנחנו שומעים את הקהל ואנחנו רוצים אותו איתנו בכל משחק. אנחנו רוצים שהם יהיו מאחורינו ובשביל זה נצטרך להמשיך בתוצאות הטובות. בבית"ר כל משחק הוא משחק גדול וחשוב. ברגע שנהיה קבוצה מגובשת שתשחק ביחד זה יעבור למגרש ונרים את עצמנו ברגעים הפחות טובים. אנחנו כאן כדי להרים את המועדון הזה למקום שבו הוא צריך להיות".

 

"השנה אנחנו יכולים להיות הרבה יותר קרובים לצמרת, אבל אני תמיד אומר שמסתכלים על האליפות רק בשלב יותר מאוחר. עכשיו צריך לראות איך משיגים שלוש נקודות מחר. מכבי תל אביב בתקופה פחות טובה אבל יש להם את הסגל הכי חזק בארץ, הם מאוד טובים ומסוכנים. אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק סופר קשה", הוסיף שכטר.

 

בוריס קליימן. כשיר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בוריס קליימן. כשיר(צילום: אורן אהרוני)
 

 

על השוערים אמר הקפטן: "נכון שבמשחק האחרון של סתיו שושן הייתה לו הופעה פחות טובה, אבל צריך לזכור שבשנה שעברה וגם בגביע הטוטו הוא עשה עבודה מצוינת והוא ייתן הכל אם ישחק. חלוצים לא צריכים להסתכל על מספרים אלא לתת גולים, אני מאושר גם אם אני לא מבקיע. אני תמיד מתרגש בטדי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
איתי שכטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים