שתף קטע נבחר

סויסה: "אנחנו מספיק טובים כדי להישאר בליגה"

כובש השער השני של הפועל רעננה ב-0:2 על קריית שמונה אופטימי: "אנחנו קבוצה טובה מאוד שהביטחון שלה ירד בגלל פתיחת העונה, עכשיו יש כאן קצת שקט אחרי הרבה זמן". המפסידה צפויה לקנוס את נייג'ל האסלביינק בעקבות ההרחקה הטיפשית

פרץ של שמחה ניכר אתמול (שני) מכיוונם של אנשי הפועל רעננה לאחר הניצחון (0:2) בחוץ על עירוני קריית שמונה, שהרחיק מעט את הקבוצה מהקו האדום ונתן לה קצת אוויר לנשימה. ברעננה קיוו לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין והצליחו לעמוד במשימה.

 

לטבלת ליגת העל

 

מי שזכה למירב המחמאות הוא המאמן מנחם קורצקי. מאז הגעתו למועדון נראה כי הקבוצה מתאוששת מבחינה מנטלית ומקצועית, כאשר השיפור הגדול ביותר הוא בהגנה. הדוגמה הבולטת אתמול היה תפקודו של עמנואל אמבולה, שהצליח לעצור את איסמעיל ריאן ולמנוע ממנו לכבוש. "כנראה שידענו מה אנחנו עושים כשהבאנו את קורצקי. הוא מכיר את המערכת ונראה שהוא משחזר את הימים היפים שלו ושל הקבוצה", אמר גורם במועדון.

 

מנחם קורצקי. זוכה למחמאות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מנחם קורצקי. זוכה למחמאות(צילום: עוז מועלם)

שחקן הרכש החדש, תומר סויסה, כבש את השער השני ונשמע מרוצה מאוד מהצטרפותו לקבוצה ומהניצחון: "דיברנו לפני המשחק על כך שאנחנו חייבים לפתוח את הסיבוב הזה בצורה טובה ולכפר על הסיבוב הראשון. לנוכח התוצאות שלנו לאחרונה, ידענו שניצחון בקריית שמונה יעזור לנו לשמור על המשכיות ולהשכיח עוד קצת את פתיחת העונה הרעה".

 

סויסה, ששיחק בעבר במדי קריית שמונה, לא חש רגשי אשמה על כך שהבקיע: "זו הרגשה כיפית. בשנה שעברה בישלתי מול ק"ש והפעם כבשתי וזו סגירת מעגל עבורי. אבל מה שבאמת חשוב הוא הניצחון וזה לא משנה מול מי. ק"ש הייתה בית חם עבורי ואני מאוד מעריך ואוהב את המועדון ואת העיר הזאת". לגבי ההמשך הוסיף סויסה: "אנחנו מספיק טובים כדי להישאר בליגה. אנחנו קבוצה טובה מאוד שהביטחון שלה קצת ירד בגלל פתיחת העונה. עכשיו יש לנו קצת שקט אחרי הרבה זמן. אנחנו מתחברים ועובדים קשה, הדבר הכי חשוב לנו היא המשכיות".

 

על הצטרפותו לרעננה: "לא הייתי יכול לבקש יותר מזה. בחלומות הכי טובים שלי לא חלמתי שככה זה ייראה. יש פה קבוצה טובה מאוד, שמחה ומאומנת, וכולנו ביחד עובדים בצורה מעולה. פחות מעניין אותי מה היה לפני שהגעתי. אנחנו מסתכלים קדימה ושמחים שזה המצב". שחקני רעננה קיימו אחה"צ את הדלקת הנרות המסורתית לחג בהשתתפות ילדי בית איזי שפירא.

 

שחקני רעננה בבית איזי שפירא (באדיבות הפועל רעננה) (באדיבות הפועל רעננה)
שחקני רעננה בבית איזי שפירא(באדיבות הפועל רעננה)

 

אוהדי קריית שמונה. נחתו על הקרקע (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
אוהדי קריית שמונה. נחתו על הקרקע(צילום: אביהו שפירא)

 

ק"ש: האסלביינק יעמוד לוועדת משמעת

בעירוני קריית שמונה זועמים על נייג'ל האסלביינק לאחר ההפסד אמש לרעננה. החלוץ, שהורחק לאחר שספג כרטיס צהוב ראשון על דיבורים ומיד לאחר מכן צהוב שני על מחיאת כפיים בהפגנתיות כלפי השופט, יעמוד לוועדת משמעת פנימית וצפוי להיקנס. המאמן חיים סילבס התייחס להרחקה ואמר: "מדובר בפועלה חסרת אחריות של האסלביינק, יש לנו ציפיות לקלאס אחר של התנהגות, בטח משחקן שאמור להיות מוביל. איבדנו את הראש וחבל. לא הפסדנו את המשחק הזה על יכולת, אלא על אופי ואישיות".

 

בקריית שמונה קיוו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון המוחץ 0:4 על הפועל עכו, אך הקבוצה כשלה. עיקר הביקורת התמקדה בחוסר הריכוז של השחקנים אמש. "אנחנו פראיירים, חשבנו שאנחנו יוצאים לדרך חדשה אך שוב כשלנו. אסור לנו לשקוע בעקבות ההפסד, יש לנו משחק קשה מאוד בשבת מול מכבי תל אביב ורק אם נחזור משם עם תוצאה טובה נכפר על ההפסד הזה", אמרו במועדון.

 

"הפסדנו על אופי ואישיות". חיים סילבס (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
"הפסדנו על אופי ואישיות". חיים סילבס(צילום: אביהו שפירא)

 

בקבוצה קיימת אכזבה משגיב יחזקאל, ששוב לא הציג יכולת טובה והוחלף במחצית. גם לסאן מנחם ולשובל גוזלן היה משחק חלש ובקבוצה מהצפון מקווים שהשחקנים יתעשתו ויגיעו מוכנים למשחק מול הצהובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני הפועל רעננה
צילום: עוז מועלם
מומלצים