שתף קטע נבחר

רעננה וסכנין רוצות ניצחון שני ברציפות

שתי הקבוצות מגיעות למפגש הערב (19:00) במומנטום חיובי. קורצקי: "רעננה שווה את ליגת העל". נעים: "הם הפכו להיות קבוצה קשה". חאלד חלאיילה יחזור להרכב של הקבוצה מהמגזר

 

הפועל רעננה מגיעה למשחק הביתי הערב (19:00) מול בני סכנין לאחר ניצחון חשוב - 0:2 על עירוני קריית שמונה במחזור הקודם. מאמן הקבוצה, מנחם קורצקי, לא מתכנן שינוי בהרכב והוא זוכה למחמאות רבות על כך שהצליח לייצב את הקבוצה.

 

טבלת ליגת העל

 

"אני שמח שהשחקנים גילו אופי והצלחנו לנצח במגרש קשה. אני יודע שנגד סכנין זה הולך להיות משחק שונה לגמרי", אמר קורצקי. "אנחנו מוכנים להתקפה המהירה שלהם בראשות פיראס מוגרבי".

 

מנחם קורצקי. מקבל מחמאות (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מנחם קורצקי. מקבל מחמאות(צילום: ראובן שוורץ)

 

"השחקנים הפנימו את המצב הקשה – שלהם באופן אישי ושל הקבוצה. רעננה שווה את ליגת העל", הוסיף המאמן. חלוץ הקבוצה, ג'ורדן פושה, אמר: "הרבה קבוצות ייאבדו נקודות בקריית שמונה. זו רק תחילת הדרך עבורנו, נעבוד קשה כדי להשיג ניצחון שני ברציפות מול בני סכנין".

 

פליקס נעים: "בדרך כלל אנחנו רודפים, זה צריך להיפסק"

גם בני סכנין מגיעה למשחק אחרי ניצחון, 1:2 על האחרונה בטבלה הפועל עכו, בזכות צמד של פיראס מוגרבי. בקבוצה מקווים שהקהל יהיה יותר סבלני עם המאמן פליקס נעים, גם בזכות הסולחה עם הבלם אברהם פאס, אחד השחקנים האהודים בקבוצה.

 

אברהם פאס ופליקס נעים. עשו סולחה (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
אברהם פאס ופליקס נעים. עשו סולחה(צילום: פרטי)
 

 

הבלם, שהושעה מהמשחק נגד עכו, שוחח עם יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס ושב לאימונים, אך לא ייכלל בהרכב. סארי פלאח ועלאא אבו סלאח ישחקו במרכז ההגנה, כשגם מארון גנטוס ייעדר בגלל שבר באפו. הקפטן, חאלד חלאיילה, ישוב להרכב לאחר שבשבוע שעבר הפך אב לבת.

 

"אני רואה את המוטיבציה של השחקנים וזה גורם לי להרגיש טוב", אמר המאמן לקראת המשחק. "רעננה הפכה להיות קבוצה קשה עם קורצקי. ברוב המשחקים אנחנו רודפים אחרי היריב וזה חייב להיפסק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פיראס מוגרבי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים