שתף קטע נבחר

עתידו של בניון ייקבע ב-10 הימים הקרובים

האם הקשר הוותיק יעזוב את בית"ר ירושלים? את ההחלטה הוא יקבל בהתאם לדקות המשחק שיקבל במשחקים הקרובים. אלי טביב הבהיר לבן זקן שהוא מרוצה מקצב צבירת הנקודות

עתידו של יוסי בניון ייקבע בעשרת הימים הקרובים, בהתאם לקרדיט שיקבל במשחקי הליגה. כך העריכו בכירים בבית"ר ירושלים. הסגל של הקבוצה אמור להיות כמעט מלא, בתוספת שחקן חיזוק חדש.

 

לבניון חוזה עד לתום העונה, לפיו הוא משתכר 100 אלף דולר בלבד. יחסיו עם אלי טביב ואלי אוחנה קרירים למדי ונראה כי למשחקים הקרובים, אליהם ישובו הפצועים (למעט עידן ורד), יכריעו לגביו.

  

את החלטה אמור לקבל בניון, שצפוי לפתוח מחרתיים במשחק הגביע נגד הפועל ראשל"צ. למשחקים ביום שני הבא מול הפועל חיפה בסמי עופר, ולאחר מכן בקרית-שמונה, אמורים לחזור שחקנים כמו אריק סאבו ודויד קלטינס, וכמו כן יצטרף גם דיוויד בויסן. יחד עם חזרתו של ז'ורז'יניו, שירצה עונש השעייה בגביע, אמור הסגל של בית"ר להיות כמעט מלא ובניון יקבל החלטה בהתאם לדקות המשחק שייקבל.

 

אמור לשחק נגד הפועל ראשל"צ. יוסי בניון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אמור לשחק נגד הפועל ראשל"צ. יוסי בניון(צילום: אורן אהרוני)

 

במשחק האחרון נגד מכבי פ"ת, בבית"ר הוחלט מראש כי בניון לא ייכלל בסגל בגלל שרק חזר מפציעה. הקשר לא הגיע בסופו של דבר לטדי אחרי שקיבל לכך אישור. עוד נודע ל-ynet ספורט כי

בבית"ר הוחלט לעלות עם הרכב משני יחסית מול ראשל"צ, כשבין היתר יפתח איתי שכטר על הספסל.

 

אלי טביב מעניק גיבוי מוחלט לבני בן-זקן, בדיוק כמו אלי אוחנה ואין בין הצדדים חילוקי דעות. עדיין לא ברור אם בן זקן יסיים את העונה. ביממה האחרונה התקיימה שיחה בינו לבין טביב בה הבהיר לו הבעלים כי הוא מצדד בהישארותו ומרוצה מצבירת הנקודות עד כה.

 

עדיין לא ברור אם בית"ר תתחזק בחלון ההעברות. הקבוצה מתכוונת לבצע עסקאות לא יקרות בלבד. לאריק סאבו הובהר כי הוא יישאר בקבוצה ומנגד אוחנה מעוניין להעביר בהשאלה את פול אדגר. בבית"ר ממשיכים לעקוב אחר מעמדם של הבלם טל בן חיים במכבי ת"א וגילי ורמוט במכבי חיפה. אמיר עגייב סיכם בהפועל ת"א ויעבור אליה בימים הקרובים, ייתכן שגם חן דלמוני יעזוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי בניון
צילום: עוז מועלם
מומלצים