שתף קטע נבחר

ערן לוי ימשיך במכבי נתניה עד סיום העונה הבאה

הקבוצה מימשה את אופציית הארכת החוזה עם הקפטן. לוי: "שמח להישאר במקום שהוא לא סתם מועדון, אלא בית אמיתי". במ.ס אשדוד מחפשים קשר זר, למרות שצירפה ארבעה שחקנים בשבוע האחרון

עכשיו זה רשמי: ערן לוי ימשיך במכבי נתניה עד סיום העונה הבאה. הקבוצה הודיעה הבוקר (חמישי) כי מימשה את אופציית הארכת החוזה עם הקפטן.

 

לוי: "שמח להישאר במקום שהוא לא סתם מועדון, אלא בית אמיתי. רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלה ולקהל הענקי של המועדון על האמון. מקווה להמשיך לעשות את הטוב ביותר על המגרש ומחוצה לו".

 

סוף לסאגה. ערן לוי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סוף לסאגה. ערן לוי(צילום: עוז מועלם)

 

"זה היה ברור מאליו שאני רוצה להמשיך, אין שמח ממני", הוסיף לוי. "העדפתי את מכבי נתניה על הרבה קבוצות אחרות. שמח שהמועדון נותן לי את ההזדמנות כל פעם מחדש להוכיח את עצמי. מו"מ זה נורמלי ולגיטימי, לא תמיד הצדדים גם מסכימים. הדברים נעשו על הצד הכי טוב והכי נעים. מצפה מעצמי לשחק עוד כמה עונות ורוצה לסיים את הקריירה כאן".

 

המאמן סלובודן דראפיץ': "מברך את ערן שהוא נשאר. להיות שש עונות במועדון זה הרבה ומלמד ומראה על האישיות והגדולה של ערן. אנחנו נעשה דברים יפים ביחד גם העונה וגם בעונה הבאה".

 

רכש חדש. ג'ייק רוזנסקי ()
רכש חדש. ג'ייק רוזנסקי

 

רוזינסקי חתם, איקאגוו יגיע לקבוצת הנוער?

הקשר היהודי-אמריקני, ג'ייק רוזנסקי ( 21), חתם גם הוא במכבי נתניה. רק שהוא עד לסיום העונה עם אופצייה לשנתיים נוספות. רוזנסקי שיחק 40 משחקים בשנתיים האחרונות במכללת מרילנד, כבש 7 שערים ובישל עוד 17. הקשר הניגרי, וטנקגוד איקאגוו (18), מותיר אף הוא רושם טוב באימונים ועשוי להצטרף לקבוצת הנוער של המועדון.

 

אתמול החל להיבחן החלוץ ג'וש שופאק ( 20), יהודי מארצות הברית, ששיחק במכללת פיירליית' דיקנסון. הבלם ברנקו ורגוץ', ששבר את ידו במשחק הגביע מול הפועל חדרה ונעדר נגד מכבי תל אביב, לא ישחק גם מול מ.ס. אשדוד.

 

 

באשדוד לא סיימו עם מסע הרכש, מחפשים קשר זר

למרות החתמת ארבעה שחקנים (איגור פיליפנקה, עמית ביטון, שחר פיבן ודור ג'אן) בשבוע האחרון, במ.ס אשדוד טרם סיימו את מסע הרכש, כשקשר זר עשוי להצטרף לסגל הקבוצה.

 

בשבת (18:15) תתארח אשדוד למשחק חוץ מהקשים בליגה, מול מכבי נתניה, ותנסה לחזור לנצח ולהמשיך במומנטום החיובי במשחקי החוץ. "אין ספק שהאכזבות הם ממשחקי הבית", אמר עמיר תורג'מן. "אבל אנחנו בהחלט נעבוד על זה ומתקדמים קדימה. גם במשחק מול סכנין (2:1) הייתה מחצית שנייה טובה. נתניה קבוצה מאוד מוכשרת עם שחקנים טובים, ואנחנו נצטרך להגיע מוכנים מאוד למשחק".

 

מימין: איגור פיליפנקה, עמית ביטון, שחר פיבן ודור ג'אן  (צילום: מאור לוי) (צילום: מאור לוי)
מימין: איגור פיליפנקה, עמית ביטון, שחר פיבן ודור ג'אן (צילום: מאור לוי)

 

לגבי העובדה שאשדוד צירפה לא פחות משלושה בלמים ביומיים האחרונים, אמר המאמן: "תסתכלו טוב מאוד על כמות השערים שספגנו. אני אמרתי את זה לשחקנים ואני אומר את זה לכולם. אם אני אראה שאנחנו לא מצליחים לשמור על שער נקי אז יהיו שינויים. נכון שחלק מהשחקנים היו פצועים, אבל שחקנים צריכים לדעת שחלק מהעבודה הקבוצתית היא לשמור על שער נקי וזה אחד המפתחות שאנחנו רוצים להגיע אליהם".

 

מי שאמור לפתוח לצידו של ויקטור גנב במשחק הליגה הקרוב הוא פיליפנקה שעליו בונים באשדוד לייצב את מרכז ההגנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ערן לוי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים