שתף קטע נבחר

נקבעו השדרים והפרשנים למונדיאל 2018

רמי ויץ ומוטי איוניר יהיו צוות השידור המוביל של ערוץ "כאן" 11 בחגיגת הגביע העולמי בקיץ. גם נדב יעקבי, עמיחי שפיגלר וניר לוין יופיעו, בין השאר, על המרקע שלכם

שדר הספורט רמי ויץ והפרשן מוטי איוניר יהיו צוות השידור המוביל של ערוץ "כאן" 11 במונדיאל 2018, שייפתח בקיץ הקרוב ברוסיה. ויץ ואיוניר ישדרו את מרבית המשחקים המרכזיים, כולל המפגש בין רוסיה לערב הסעודית שיפתח את הגביע העולמי וכמובן גם את משחק הגמר.

 

בנוסף לוויץ ולאיוניר, שלושה צוותי שידור נוספים ישדרו את המשחקים. אותם צוותים יכללו את נדב יעקבי ואורי אוזן, עמיחי שפיגלר ועמרי אפק ושרון נסים וניר לוין. ארבעת הצוותים יעברו לאורך כל ימי המונדיאל ב-11 הערים וב-12 האצטדיונים שבהם ישוחק טורניר הגמר.

 

בקיץ חגיגת המונדיאל תצא לדרך (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בקיץ חגיגת המונדיאל תצא לדרך(צילום: EPA)
 

 

מנהל מחלקת הבידור והספורט ב-כאן 11, אושר אסולין: "המונדיאל הוא אחד מאירועי המדיה הגדולים בעולם ואנו משקיעים משאבים רבים בנושא, זאת במטרה לספק לציבור שידור באיכות הגבוהה ביותר בכלל הפלטפורמות של התאגיד. נצמדנו לקריטריונים מקצועיים כגון מוכנות, ידע, רהיטות וסגנון בתהליך הבחירה של אלו שיובילו את השידורים, ואנו גאים בצוות המקצועי שיוביל את החגיגה הספורטיבית".

 

השדר הבכיר. רמי ויץ (צילום: מאיר פרטוש) (צילום: מאיר פרטוש)
השדר הבכיר. רמי ויץ(צילום: מאיר פרטוש)

 

בימים אלה יצא קול קורא להפקת 64 משחקי המונדיאל. החברה שתפיק את שידורי המונדיאל תפיק נוסף על המשחקים את השידורים באולפן וכן תוכנית יומית לסיכום שידורי המונדיאל. בשונה מהעבר, המשחקים שישודרו בערוצים הנוספים יהיו תחת אותה הפקה, עם אותם מגישים ותחת אותה מתכונת. עם בחירת החברה המפיקה ייפתח מכרז נוסף למכירת 18 ממשחקי המונדיאל לערוצים נוספים.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עמיחי שפיגלר ומוטי איוניר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים