שתף קטע נבחר

בני סכנין: ממשיכים להמתין לדרסליה

בסכנין הבהירו כי הם מעוניינים מאוד בצירופו של המאמן ומקווים שהמהלך אכן ייצא אל הפועל. גם שמו של ניסן יחזקאל עלה. עאבד מועמד להצטרף

בבני סכנין ממתינים לגיורגי דרסליה, אליו נעשתה אתמול (שני) פנייה רשמית. בסכנין הבהירו כי הם מעוניינים מאוד בצירופו של המאמן ומקווים שהמהלך אכן ייצא אל הפועל.

 

חבר ההנהלה והדובר, מונדר חלאיילה, אמר ל-ynet ספורט: "דרסליה טרם השיב לנו, אבל חשוב לציין כי אנחנו לא שרויים במשבר. ניקח לעצמנו את הזמן על מת לקבל את ההחלטה בהיגיון ובשלמות לב". אגב, גם אופציית ניסן יחזקאל, ששימש בעבר כעוזר מאמן במועדון, עלתה ביממה האחרונה.

 

יגיע לסכנין? עאבד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יגיע לסכנין? עאבד(צילום: ראובן שוורץ)

 

בתוך כך, מי שממשיך לנהל את הפן המקצועי הוא מאמן הכושר הספרדי, חואן קרלוס, שמכין את השחקנים למשחק המסקרן ביום שני הקרוב מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. בהנהלת הקבוצה מעריכים מאוד את עבדתו של הספרדי, שיישאר בכל מקרה בצוות, אך יחד עם זאת ביקרו אותו על כך שלא נתן לישראל זגורי הזדמנות במשחק הליגה האחרון מול מכבי פ"ת (2:0).

 

אחד המועמדים להגיע לקבוצה הוא אחמד עאבד מקריית שמונה. פנייה כבר נעשתה ובמקביל מופעלים עליו לחצים על ידי היו"ר מוחמד אבו יונס. החלוץ עבדאללה עזאם (20), השייך לפועל כפר סבא (הושאל העונה לבית"ר כפ"ס), החל להיבחן בסכנין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיורגי דרסליה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים