שתף קטע נבחר

לאומית: הפועל ת"א יכולה להגדיל את הפער בפסגה

האדומים מגיעים במומנטום אחרי הניצחון במחזור האחרון ויארחו את האחרונה נשר באצטדיון רמת גן בעקבות עונש רדיוס. קטמון תפגוש את אחי נצרת. ביום שני: כפ"ס ועפולה בקרב צמרת

אחרי שכבר נראה היה שהפועל תל אביב תארח את עירוני נשר במשחק רדיוס בהברפלד, האדומים החליטו לעבור לאצטדיון רמת גן בעקבות העלויות הגבוהות והמשחק מול נשר הוא הזדמנות מצויינת לברוח עוד יותר לליגה. הפועל כפר סבא תשחק ביום שני במשחק לא קל מול הפועל עפולה.

 

הפועל ת"א – עירוני נשר (שישי, 15:00, רדיוס באצטדיון ר"ג)

הראשונה מול האחרונה ויחסי הכוחות ברורים. סביר להניח שהמאמן קובי רפואה יזהיר את השחקנים שלו משאננות, אבל סנסציה כנראה לא תהיה פה. נשר עצרה רצף של חמישה הפסדים בתיקו (0:0) מול הפועל חדרה ומגיעה משוחררת לכל משחק, פה ושם היא תרשום הפתעה, אבל לא במחזור הקרוב.

 

רוצים להגדיל את הפער בפסגה. שחקני הפועל ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רוצים להגדיל את הפער בפסגה. שחקני הפועל ת"א(צילום: עוז מועלם)

הפועל קטמון – אחי נצרת (שישי, 15:00, טדי)

הנתון הבא מלמד כמה הליגה הלאומית לא איכותית. המארחת עם שני הפסדים ברציפות, בשניהם ספגה שלישיות והיא עדיין במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהשנייה, כפר סבא, והכרטיס לליגת העל. אחי נצרת שבמקום השמיני, נמצאת שש נקודות מהעליה ושואפת בשלב זה קודם כל להבטיח מקום בפלייאוף העליון ואז הכל פתוח.

 

הפועל חדרה – הפועל פ"ת (שישי, 15:00, עפולה)

המארחת איבדה שתי נקודות יקרות מול עירוני נשר שמנעו ממנה לטפס לראשונה למקום השלישי. ועדיין, הקבוצה של ניסו אביטן, עם שבע נקודות מתוך תשע, יכולה להתקרב עוד יותר לצמרת הגבוהה. הפועל פ"ת עם נקודה מתוך שש עדיין קרובה שלוש נקודות מהפלייאוף העליון, אבל גם ארבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים.

 

לא יציבים. ברוכיאן וקטמון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא יציבים. ברוכיאן וקטמון(צילום: עוז מועלם)

הפועל רמה"ש – בית"ר ת"א/רמלה (שישי, 15:00, גרונדמן)

המארחת עם שלושה הפסדים על חודו של שער, שני האחרונים ממש בדקות הסיום, חייבת לעצור את ההידרדרות. בית"ר, עם שני ניצחונות ברציפות, חוזרת שוב לתמונת הצמרת הגבוהה.

 

הפועל נצרת עילית – בני לוד (שישי, 15:00, גרין)

הקבוצה של ירון הוכנבוים קרובה לפלייאוף העליון אחרי שהדהימה את הפועל ראשל"צ בהברפלד במחזור הקודם, ניצחון שהרחיק אותם מהתחתית. לוד המתאוששת עם שני ניצחונות ברציפות, אבל עדיין קרוב מאד לתחתית, שם נאבקות חמש קבוצות נגד הירידה.

 

הפועל כפר סבא – הפועל עפולה (שני, 19:00, לויטה)

משחק ליגה ראשון של ריימונדאס ז'וטאוטאס על הקווים (הדריך בגביע מול בית"ר ירושלים), והוא ינסה לרשום ניצחון בכורה בליגה. הירוקים עם שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים, מתנחמים בעובדה שגם היריבות שלהם לא מנצחות. חוץ אולי מעפולה של אופיר חיים, שמגיעה עם ארבעה ניצחונות ברציפות, ובמידה ותרשום את החמישי תשווה את מאזן הנקודות שלה לזה של כפר סבא. המלצה: כדאי להגיע למשחק.

 

מחפש ניצחון ליגה ראשון. ז'וטאוטאס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מחפש ניצחון ליגה ראשון. ז'וטאוטאס(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל מרמורק – מכבי הרצליה (שני, 19:00, רמלה)

קרב תחתית לוהט בין זו שבמקום ה-14 לזו שמתחתיה. מאז הניצחון 0:5 של

הקבוצה מרחובות על הפועל ראשל"צ, מרמורק נתקעה עם שני הפסדים שסיבכו אותה שוב למטה. הרצליה נמצאת דווקא בסוג של התאוששות ויכולה להיצמד למרמורק אם תנצח. משחק קריטי לשתי הקבוצות ולתחתית כולה.

 

הפועל ר"ג – הפועל ראשל"צ (שני, 19.00, אצטדיון ר"ג)

המאזן המרשים של ראשל"צ במשחקי החוץ (יכולה לטפס למקום הראשון אם תנצח) צריך אולי להדאיג את המארחת שלא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, ורשמה ניצחון בודד בשישה משחקים. ממול הקבוצה של ניר ברקוביץ', שכל פעם בועטת בדלי ומפספסת הזדמנויות להיצמד לכפר סבא. זה בדיוק מה שקרה בתבוסה בבית 5:0 למרמורק, ובמחזור הקודם 1:0 ההפסד לנצרת עילית משער כבר בדקה הראשונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
קובי רפואה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים