שתף קטע נבחר

מוכנים לב"ש: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני יהודה

הקבוצה של בני בן זקן עלתה למקום השני אחרי שגברה על הכתומים משערים של קלאודמיר פריירה ויקוב סילבסטר (גול בכורה) במשחק ללא קהל בטדי בעקבות קריאות גזעניות, במחזור הבא מול האלופה בטרנר. מאור קנדיל הורחק. "נהנים מהניצחון, לא חושבים על ב"ש", אמר מאמן בית"ר

במשחק ללא אווירה וללא קהל בטדי, בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני יהודה במחזור ה-23 משערים של קלאודמיר פריירה בדקה ה-73 ויקוב סילבסטר (91) וחגגה עלייה למקום השני. מאור קנדיל הורחק בדקה ה-63. במחזור הבא: מפגש מול הפועל באר שבע בטרנר.

 

לטבלת ליגת העל

  


 

בית"ר צריכה לשלוח פרחים לקנדיל שקיבל שני כרטיסים צהובים תוך שתי דקות והשאיר את בני יהודה ב-10 שחקנים במשחק בו הייתה טובה יותר מהמארחת והגיעה ליותר הזדמנויות. לרוב המצבים הגיעו נריוס ולסקיס ויונתן כהן, אך בוריס קליימן היה חד בשער.

 

פריירה חוגג עם בן זקן (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
פריירה חוגג עם בן זקן(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הפעם הוא לא כבש. אנתוני וארן מול שחקני בני יהודה (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
הפעם הוא לא כבש. אנתוני וארן מול שחקני בני יהודה(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הקבוצה של יוסי אבוקסיס שלטה במגרש במחצית הראשונה וניצלה את התרדמת ששחקני בית"ר נכנסו אליה, שאולי אפשר לתרץ באצטדיון הריק. במחצית השנייה המשחק התאזן אך בני יהודה עדיין סיכנה יותר את השער. ההרחקה הותירה את הכתומים ללא אוויר ופריירה ניצל זאת כדי לכבוש עשר דקות אחר כך. יקוב סילבסטר כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה בתוספת הזמן וחתם את התוצאה.

 

מול יציעים ריקים. שחקני בית"ר חוגגים (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
מול יציעים ריקים. שחקני בית"ר חוגגים(צילום: אוהד צויגנברג)

 

טדי הריק (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
טדי הריק(צילום: אוהד צויגנברג)

 

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן: "לשחק ביציעים הריקים זו סיטואציה לא פשוטה, במיוחד לנצח קבוצה טובה כמו בני יהודה. כרגע אנחנו נהנים מהניצחון ולא חושבים על המשחק בשבוע הבא מול הפועל ב"ש. אנחנו לא צריכים לדבר על אליפות, התוצאות מדברות בפני עצמן".

 

אבוקסיס אמר: "אני חושב שעד האדום היה משחק שקול. היו דקות טובות גם שלנו וגם של בית"ר, וסך הכל לא היו הרבה מצבים. הייתה אווירה לא נעימה מהיציעים הריקים, והצהוב השני נתן להם יתרון. משחק ההתקפה שלנו היה רע מאוד, ואני חושב שאם היינו מעיזים יותר בחצי הראשון היה אפשר להוציא תוצאה טובה יותר".


איתי שכטר  (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
איתי שכטר (צילום: אוהד צויגנברג)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
טדי הריק
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים