שתף קטע נבחר

ג'ורדי קרויף: "מצפה שגולסה, דסה ומיכה לא ישחקו בנבחרת"

מאמן מכבי ת"א ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת (20:30) והתייחס לשחקנים שסבלו מפציעות העונה: "הם צריכים לנוח, מצפה שיתחשבו בהם"

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת (20:30) מול מ.ס אשדוד בחוץ, בו היא תנסה לשמור על המקום הראשון בליגה. הצהובים מגיעים אחרי ה-0:4 המרשים על הפועל חיפה בשבת שעברה.

 

לטבלת ליגת העל

 

קרויף התייחס למכת הפציעות שתוקפת את קבוצתו והציע פתרון יצירתי: "מצפה שאייל גולסה אלי דסה ודור מיכה לא יזומנו למשחק הידידות של הנבחרת בקרוב, כדי שיתאוששו היטב מהפציעות וינוחו". 

 

קרויף. מעדיף שהשחקנים ינוחו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קרויף. מעדיף שהשחקנים ינוחו(צילום: עוז מועלם)

 

על המשחק עצמו אמר: "לאשדוד יש שחקנים צעירים ורעבים שיילחמו נגדנו, תמיד יש להם מוטיבציה מיוחדת נגדנו", אמר המאמן ג'ורדי קרויף, "לא חושב שההדחה שלהם מהגביע תשפיע על המשחק. עייפות בגלל הגביע? הם בטוח שיחקו פחות מאיתנו ומבאר שבע העונה". על המועמדות של איתי שכטר: "אני לא מגיב לשמועות על ההעברות".

 

"אשדוד שיחקה טוב מאוד נגדנו ב-1:1 בסיבוב הקודם. נצטרך לתת את הכל במשחק הזה. תמיד קשה לנו נגדם בחוץ, זה מגרש קשה", אמר ההולנדי, על האקסים שישחקו נגד מכבי (כמו איגור פיליפנקה ודור ג'אן): "זה חיסרון עבורנו כי הם יבואו עם יותר מוטיבציה". על התביעה של באר שבע נגד אופיר דודזאדה: "זה לא משפיע עליו ועלינו, אני לא מתעסק בזה".

 

הבלם איתן טיבי אמר: "הייתה לי תקופה פחות טובה אבל יצאתי מזה, מקווה ומאמין שאמשיך להיות טוב. אנחנו לא מסתכלים על מה שקבוצות אחרות עושות, רק על מה שאנחנו עושים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים