שתף קטע נבחר

אולסק: "רוצה לשחק עם הנבחרת נגד ארגנטינה"

המתאזרח ממוצא ארגנטינאי חולם לפגוש עם ישראל את מסי ב-9 ביוני: "אני ברמה של הנבחרת". ברדה: "הוא שחקן אדיר, אחד הטובים בליגת העל"

אופוריה במכבי נתניה אחרי הניצחון 0:2 על הפועל אשקלון אמש (שבת), שהקטין את הפער בינה לבין הפועל חיפה במקום הרביעי לארבע נקודות, מחזור לפני סיום העונה הסדירה. מי שזכה לרוב המחמאות הוא הקשר היהודי-ארגנטינאי, ניקו אולסק, שבישל את שני השערים ליונס מלדה ודיא סבע.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

אולסק, שעלה לאחרונה לארץ, רוצה ללבוש את חולצת נבחרת ישראל ולשחק נגד ארגנטינה ב-9 ביוני: "זה יהיה חלום אם יקראו לי, מאמין שאני יכול להגיע לנבחרת. אם לא יזמנו אותי אגיע כאוהד, זה בטוח".

 

אולסק (מימין). יגיע לנבחרת? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אולסק (מימין). יגיע לנבחרת?(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמנו, שי ברדה, הוסיף: "ניקו שחקן אדיר ואני שמח שהוא מקבל הכרה. לא יודע מי יאמן את הנבחרת, אבל לטעמי בעמדה שלו הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגת העל. מקווה שמאמן הנבחרת הבא גם יראה את זה".

 

על סבע שלא מפסיק לכבוש וזוכה ללא מעט הצעות, הוסיף ברדה: "דיא שחקן של נתניה עד שיגידו לנו אחרת. הוא עובד קשה כל השבוע בצורה נהדרת ומתפקד מצוין במשחקים. יש לו כבר 18 שערים העונה, מה עוד אפשר לבקש ממנו?

 

סבע. חתיכת יהלום (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סבע. חתיכת יהלום(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה רוצים מאוד לסיים את הליגה במקום הרביעי, שבסיטואציה מסוימת יכול לסדר להם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. יחד עם זאת, תקנון אופ"א לא עומד לטובתה של נתניה. כזכור, הקבוצה עברה לפני שנתיים פירוק, והתקנון מורה על תקופת צינון של שלוש שנים לקבוצות שעברו הליך כזה עד שהן יכולות להשתתף בגביעי אירופה השונים.

 

אשקלון: דגו יזוז הצידה?

בהפועל אשקלון מיואשים ממצבה של הקבוצה שרשמה שמונה הפסדי ליגה רצופים. מסאי דגו, שהגיע כסוג של מושיע, לא מצליח להוציא את הדרומיים לדרך חדשה ובהנהלה שוקלים ברצינות למנות מאמן מנוסה מעליו להמשך המאבקים הקשים שצפויים בפלייאוף התחתון.

 

דגו. עשה טעות כשהגיע לאשקלון? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דגו. עשה טעות כשהגיע לאשקלון?(צילום: עוז מועלם)

 

"המצב שלנו לא טוב, אבל אני מאמין שנעשה את זה ונשאר בסופו של דבר", אמר דגו. "ברוב הדקות הקשנו על מכבי נתניה. ידענו שאם לא נספוג עד הדקה ה-65 הם ייצאו קדימה ואז נוכל להפתיע במתפרצת. בסופו של דבר ספגנו שני שערים באמצע הדרך וזה פגע בנו. ננסה לקחת נקודות נגד מכבי חיפה במחזור הסיום".

 

באשקלון מודאגים מאוד ממצב הפציעות. דויד מנגה, דובב גבאי, אייל משומר ובראניסלב יובאנוביץ' נעדרו אמש וחסרונם הורגש. משומר ומנגה עשויים לשוב למשחק נגד הירוקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים