שתף קטע נבחר

בב"ש ממתינים ל-MRI של ויטור, בלם זר יצטרף?

האלופה מבינה שהיא תיאלץ להסתדר כנראה לפחות עד סוף העונה ללא הבלם הפורטוגלי שנפצע בברכו הימנית. צירוף בלם זר במקומו על הפרק. אלחמיד על ה-0:2 על סכנין: "האנרגיות של כל השחקנים היו יוצאות מן הכלל"

 

בהפועל באר שבע מבינים שהם ייאלצו להסתדר לפחות עד סוף העונה ללא הבלם מיגל ויטור, שנפצע אתמול (שבת) במהלך ה-0:2 על בני סכנין בברכו הימנית - בפעם השלישית העונה והרביעית מאז שהצטרף לקבוצה בקיץ 2016 (הפציעה הראשונה הייתה ברגל שמאל). היום הוא יעבור בדיקת MRI ובסביבתו מקווים שאין לו קרעים ברצועות נוספות מלבד הקרע ממנו הוא סובל ברצועה הצולבת הקדמית, שלא שוחזר בניתוח ולכן גם לא התאחה.

 

 

הניצחון אתמול קבע שבאר שבע תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה, בדיוק כמו בשתי העונות הקודמות. בכל מקרה במועדון צפויים לבצע הערכה מחודשת לגבי מצבו הרפואי של הבלם הפורטוגלי הנהדר, שמאז הצטרפותו לפני 19 חודשים נעדר בגלל פציעות ברכיים למשך שבעה וחצי חודשים במצטבר. לא מן הנמנע שלמרות שחוזהו הוארך בינואר לשנתיים נוספות, מצבו הרפואי לא יאפשר לו לשחק כדורגל לתקופה ארוכה מאוד. במצב כזה, לא מן הנמנע שבלם זר אחר יצורף.

 

 ( ) ( )
( )

 

מי שצוות אתמול במקומו ולצידו של חאתם אלחמיד הוא דווקא הקשר מרואן קבהא, שכבש שער שעזר לקבוצתו להשתלט על המשחק וגם הציג יכולת טובה בתפקיד שזר לו. נגד בני יהודה, המשחק הראשון בפלייאוף העליון, אמור לחזור להרכב הבלם לואי טהא. הצפי הוא שבעוד כשלושה שבועות יחזור אל הסגל גם בלם נוסף, מתן אוחיון, המחלים מפציעה בשריר הירך. ביום שני תצא הקבוצה לשלושה ימי אימון מרוכזים בקיבוץ נחשולים שבמועצה האזורית חוף הכרמל.

 

הפציעה המוקדמת של ויטור לא הבהילה את השחקנים שהציגו את אחד המשחקים הטובים ביותר שלהם העונה, זאת למרות שטוני ווקאמה וחנן ממן לא שיחקו בגלל פציעות. מי שבלט במיוחד היה אלחמיד, שגם במשחק לפני שבועיים, נגד בית"ר ירושלים, ראה את הבלם שלידו (אז לואי טאהא) נפצע ומוחלף. אז הפציעה הוציאה את כל הקבוצה מאיזון, מה שלא קרה הפעם. אלחמיד התייחס לכך.

 

יכולים להיות מרוצים מהניצחון. שחקני ב"ש (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
יכולים להיות מרוצים מהניצחון. שחקני ב"ש(צילום: הרצל יוסף)

 

"האנרגיות של כל השחקנים היו יוצאות מן הכלל", הוא אמר. "טובות הרבה יותר מבחצי השני נגד בית"ר. בנוגע ליכולת שלי, אני שמח ששמרנו על רשת נקייה. אני לא זוכר שהקבוצה במשחקים האחרונים קיבלה גולים בגללי. אני היחיד שמעריך את עצמי ולא מחכה שאחרים יחמיאו או יבקרו. מתחילת העונה ספגנו הכי מעט שערים בליגה ובסיבוב השני רק חמישה שערים. צריך לכבד את כל מי ששיחק במרכז ההגנה כולל את שיר צדק, מיגל ויטור, לואי טהא ומתן אוחיון. התפקיד של התקשורת הוא לדבר ולבקר. זאת זכותם. מה שחשוב עכשיו זה שאת המשחק הבא צריך לנצח. אנחנו נמשיך בעבודה שלנו".

 

לראשונה מאז עברה הקבוצה לארח משחקים באצטדיון טוטו-טרנר לא הופיע מעל היציע הדרומי הדגל המפורסם של ארגון אוהדי הפועל באר שבע, שנתלש והושחת בסיום המשחק נגד בית"ר ירושלים. אתמול בצהריים, לאחר שקבוצת הנוער סיימה את משחקה באצטדיון וסרמיל נגד בית"ר, שלושה אוהדים מארגון ה"אולטרהסאות'"גנבו מידיו של אוהד בית"ר דגל של ארגון "גוב האריות".

 

אכזבה בסכנין: "כנראה שמסתמכים על מוגרבי יותר מדי"

בבני סכנין לקחו בצורה קשה את ההפסד לבאר שבע, וטענו שחסרונו של מלך השערים והבישולים של הקבוצה פיראס מוגרבי הורגש היטב. "אין ספק שפיראס הוא בורג משמעותי וכנראה שמסתמכים עליו פה יותר מדי, זה בהחלט לא טוב", אמר הבוקר גורם במועדון. "יש פה מספיק שחקנים טובים שצריכים לקחת אחריות ולדעת מה המחויבות שלהם".

 

המאמן טל בנין הוסיף בעניין הקשר: "ניסינו לחפות על החיסרון של עותמאן ומוגרבי. כשאתה משחק עם שחקן כמו פיראס, אז יש יותר ביטחון והרבה דברים יכולים לקרות בחלק ההתקפי".

 

טל בנין. "לייצג את המועדון בכבוד" (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
טל בנין. "לייצג את המועדון בכבוד"(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בסכנין יודעים שפער 13 הנקודות של הקבוצה מהקו האדום אמור להספיק, אך נשארים דרוכים לקראת הפלייאוף התחתון. בנין התייחס לכך: "נעלה לכל המשחקים כדי לעשות את המקסימום עם השחקנים שעומדים לרשותנו. המטרה היא להיראות טוב, לייצג את המועדון בכבוד ולהוכיח שאנחנו ראויים להיות פה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
מיגל ויטור
צילום: הרצל יוסף
מומלצים