שתף קטע נבחר

בבית"ר מתלבטים אם להמשיך עם קליימן

בעקבות היכולת הטובה שמציג השוער, במועדון שוקלים מחדש את הארכת חוזהו שיסתיים בעוד שלושה חודשים. אופציית השוער הזר עדיין על הפרק. קליימן: "רוצה להישאר בבית"ר גם בעונה הבאה". שכטר, שנפצע בניצחון על רעננה, ייעדר לפחות שבועיים

 

אחרי שנקבע כי יגיעו לפלייאוף העליון מהמקום השני בטבלה, בבית"ר ירושלים מתלבטים בנוגע להארכת חוזהו של השוער בוריס קליימן, שיסתיים בעוד שלושה חודשים.

 

לטבלת ליגת העל

לכל משחקי הפלייאוף העליון והתחתון

 

ההתלבטות היא בין המשך ההתקשרות עם השוער לבין החתמת שוער זר. היכולת הטובה של קליימן במשחקים האחרונים, כולל בניצחון 0:2 אתמול על הפועל רעננה, הביאה את הנהלת בית"ר לשקול את הנושא מחדש. "אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים גם בעונה הבאה. אפשר לעשות פה דברים גדולים העונה", אמר השוער.

 

קליימן. צפוי להמשיך לעונה נוספת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קליימן. צפוי להמשיך לעונה נוספת(צילום: עוז מועלם)

 

הניצחון השביעי בשמונת המשחקים האחרונים של הצהובים-שחורים בליגה, (תיקו רק מול הפועל ב"ש), גרם אפילו למאמן בני בן זקן לחגוג עם השחקנים והאוהדים בסיום המשחק בנתניה. אבל במועדון מוטרדים מפציעתו של החלוץ איתי שכטר בשריר הירך האחורי, וימתינו לבדיקה שתאבחן את חומרתה.

 

כך או כך שכטר לא ישחק במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי נתניה ולא יוזמן למשחק הידידות של הנבחרת מול רומניה. בבית וגן ינסו להכשירו לחצי גמר גביע המדינה מול עירוני קריית שמונה בעוד שבועיים וחצי, או לכל היותר למשחק מול הפועל באר שבע בעוד חודש. מי שתפס את מקומו של שכטר וכבש שוב הוא יקוב סילבסטר, שעשוי לקבל הודעה על מימוש אופציית הארכת חוזהו לעונה הבאה.

 

שכטר. יהיה כשיר לחצי גמר הגביע? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שכטר. יהיה כשיר לחצי גמר הגביע?(צילום: ראובן שוורץ)

 

בית"ר, שתצטרך להסתדר לפחות בשני המשחקים הקרובים ללא השחקן המשמעותי ביותר שלה, תקבל לקראת חצי גמר הגביע את הברזילאי ז'אורז'יניו, כשאחת המטרות העיקריות של הצוות המקצועי היא להחזיר את עידן ורד לעניינים עד למשחק בטוטו טרנר.

 

מרסל הייסטר הפצוע, שייעדר עוד כמה שבועות, צפוי לשוב במהלך הפלייאוף העליון, וההערכה היא כי יימכר בתום העונה. שחקן נוסף עליו עשויה בית"ר לממש את אופציית הארכת חוזהו הוא שון גולדברג שממשיך להרשים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
בוריס קליימן
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים