שתף קטע נבחר

מוקדמות אליפות אירופה: הנערות סיימו אחרונות

הנבחרת עד גיל 17 נפרדה ב-1:1 מרוסיה במשחק האחרון שלה בבית 3 של סיבוב העילית הקדם אירופי. אירנה קוזנצוב כבשה את השער היחיד בקמפיין בדקה ה-56

נבחרת הנערות עד גיל 17 של ישראל סיימה הערב (ד') בשפיים ב-1:1 מול רוסיה את משחקה האחרון בבית 3 של סיבוב העילית הקדם אירופי במוקדמות אליפות אירופה. את השער - היחיד שלה בקמפיין - כבשה אירנה קוזנצוב בדקה ה-56.

 

בתום שלושת משחקי השלב שנערך בארץ הנבחרת דורגה רביעית (מארבע נבחרות) עם נקודה אחת והפרש שערים 9:1. כזכור, במשחק הראשון היא הובסה 7:0 על ידי ספרד ובשני הפסידה 1:0 לדנמרק.

 

גיא עזורי (צילום: אלש ציפוץ) (צילום: אלש ציפוץ)
גיא עזורי(צילום: אלש ציפוץ)

 

הנבחרת של המאמנת איריס אנטמן והמנהל המקצועי גיא עזורי העפילה לשלב העילית מבית 6 בשלב המוקדמות הראשון שנערך בשוודיה באוקטובר, כאחת מהנבחרות בעלות המאזן העדיף שסיימו במקום השלישי.

 

בתוך כך נקבע כי ספרד היא העולה מהבית הישראלי לטורניר הגמר שייערך בליטא בין ה-9 ל-21 במאי. זאת לאחר שסגנית אלופת אירופה גברה 0:1 על דנמרק במשחק המקביל, שנערך באצטדיון רמת גן.

 

בחודש הבא תשתתף נבחרת הנערות עד גיל 19 בשלב העילית במוקדמות אליפות אירופה 2018. היא תשחק בבית 8 יחד עם עם גרמניה, אנגליה וסלובקיה, שתארח את המשחקים החל מה-3 באפריל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא עזורי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים