שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים: התלבטות בין עזרא לדילמוני בהרכב

בני בן זקן עדיין לא החליט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים בחצי גמר הגביע הערב (20:50) מול קריית שמונה. דאגה ממצב הזרת של אריק סאבו, שנסדקה באימון לאחר היתקלות עם סתיו שושן. השחקן עשוי לקבל זריקה ולשחק. פול אדגר אקוקו עלול להיאלץ לעזוב את הארץ באופן מיידי

בית"ר ירושלים הציבה את שני גביעי המדינה האחרונים בהם זכתה בחדר ההלבשה של הקבוצה, במטרה לעודד את השחקנים ולהעניק להם השראה לקראת חצי גמר הגביע מול עירוני קריית שמונה הערב (ראשון, 20:50). בשל האימון המאוחר אמש שנגמר בסביבות 11 בלילה, מספר שחקנים כבר יצאו לבית המלון שאליו תגיע הקבוצה במהלך היום, ובמימונם העצמי ישנו בבית המלון לקראת החבירה אל שאר השחקנים.

 

מהדי זועבי בטוח: "נעבור את בית"ר"

 

קיימת התלבטות אחרי אותו אימון מאוחר שהתקיים (שגרם לשחקנים לחזור בשעת לילה מאוחרת לבתיהם, באופן שעורר ביקורת על ההחלטה) - בין חן דילמוני לחן עזרא, בכפוף להחלטה האם לשחק עם שלושה בלמים.

בני בן זקן. צפוי להמשיך בעונה הבאה בכל מקרה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בני בן זקן. צפוי להמשיך בעונה הבאה בכל מקרה(צילום: ראובן שוורץ)

פול אדגר אקוקו עשוי לעזוב באופן מיידי את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, זאת במקרה שבית"ר ירושלים לא תודיע עד חצות לקבוצתו הפינית, אקנאס, אם ברצונה לרכוש את כרטיס השחקן שלו. הקשר מחוף השנהב הושאל בינואר האחרון לראשל"צ, אולם לפי חוזהו בית"ר צריכה להודיע לאקנאס עד הלילה בחצות האם בכוונתה לממש את אופציית המכירה שלו - אחרת הוא יעזוב מחר בבוקר את הארץ.

 

בבית"ר פנו לקבוצתו הפינית וביקשו לדחות את המועד שבו עליהם למסור את העדכון האם ברצונם לממש את רכישת השחקן בסיום העונה, ומקווים שהפינים ייענו בחיוב. גם הקשר עצמו פנה לקבוצה הפינית, וביקש לסיים את העונה בליגה הלאומית ולחכות להחלטה של בית"ר.

 

עם כל הכבוד לאקוקו, מה שמעסיק את בית"ר עמוסת הפציעות הוא בעיקר מצב הזרת של אריק סאבו. סאבו, שחזר ממשחקיה של נבחרת סלובקיה בתאילנד ואף פתח במשחק האחרון, נמצא בכושר מצוין אך נתקל באימון אתמול בבית וגן בשוער המשנה סתיו שושן וסדק את הזרת ברגלו.

 

בקבוצה ינסו להכשירו והוא צפוי לקבל זריקה לפני המשחק כדי שיוכל לשחק, במה שמוגדר כמשחק החשוב ביותר של בית"ר העונה. בקבוצה מודאגים ממכת הפציעות שכוללת בין היתר את אנטואן קונט, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, איתי שכטר ועידן ורד שיכולים לעלות רק מהספסל, וז'אורז'יניו שעשוי להיות בסגל אבל לא כשיר לשחק.

 

אריק סאבו. בית"ר תנסה להכשיר אותו למשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אריק סאבו. בית"ר תנסה להכשיר אותו למשחק(צילום: ראובן שוורץ)

 

בלי קשר להישגיות, וכפי שכבר פורסם ב-ynet ספורט, בני בן זקן צפוי להמשיך בעונה הבאה בבית"ר. כ-15 אלף אוהדי בית"ר יגיעו הערב לאצטדיון סמי עופר, ולפני המשחק תיערך תהלוכה מהקניון הסמוך לאצטדיון של מאות מאוהדי הקבוצה. "זה המשחק הכי חשוב של בית"ר בשנים האחרונות", אמרו אוהדים. "חייבים לנצח את קריית שמונה ולהביא את הקרב על התואר למגרש שלנו בטדי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים