שתף קטע נבחר

מסתמן: ז'אורז'יניו סיים את העונה ולא ימשיך

קשר בית"ר ירושלים הוצא מהסגל רגע לפני הניצחון (2:3) בחצי הגמר על עירוני ק"ש בגלל כאבים בברכו. במועדון חוששים מפציעה קשה. האופציה על יקוב סילבסטר תמומש ושכרו ישודרג. הסלובקי: "רוצה להישאר כאן, מקבל חום ואהבה מהאוהדים"

 

בית"ר ירושלים תממש את האופציה על אחד מהבינגואים הגדולים ביותר של קבוצה ישראלית בחלון העברות בינואר בשנים האחרונות, החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר.

 

"זו עוד פגיעה בול של המנהל המקצועי הכי טוב בכדורגל הישראלי", אמר שחקן בבית"ר על אלי טביב, שהנחית את סילבסטר בישראל.

 

בדרך החוצה. ז'אורז'יניו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בדרך החוצה. ז'אורז'יניו(צילום: עוז מועלם)

שכרו של הסלובקי יגדל ל-250 אלף דולר לעונה, זאת אחרי שכבש שבעה שערים בתשעת משחקיו במדי בית"ר, שער כל 65 דקות בממוצע.

 

סילבסטר, שיתפוס ככל הנראה את העמדה של איתי שכטר, שטרם קיבל הצעה לחידוש חוזהו ועל פי ההערכות גם הפגישה הצפויה בתחילת השבוע הבא לא תניב הישארות, היה אחראי אתמול על הקאמבק השביעי של בית"ר העונה.

 

החלוץ הבהיר: "אני רוצה להישאר פה גם בעונה הבאה. הגעתי מדנמרק הקרה לבית"ר – אני מקבל אהבה, חום ותמיכה מהאוהדים כאן".

 

סילבסטר חגג עם חברו הסלובקי אריק סאבו ויתר שחקני הקבוצה דקות ארוכות עלייה ראשונה מזה עשור לגמר הגביע מול הפועל חיפה: "לא אני הבאתי את בית"ר לגמר, כולנו קבוצה אחת. יש לנו 90 דקות בגמר נגד קבוצה איכותית ובליגה יש לנו עוד הרבה משחקים".

 

יקוב סילבסטר חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
ימשיך במועדון. סילבסטר(צילום: ראובן שוורץ)

הברזילאי ז'אורז'יניו, שאמור היה להיות בסגל, הודיע ברגע האחרון כי בשל כאבים בברכו, הוא שוב לא יכול לשחק ובמקומו הוזעק עוז סיטון. בבית"ר חוששים כי ז'אורז'יניו סיים את העונה וההערכה היא כי מצבו הרפואי עשוי להוביל לסיום דרכו במועדון עם סיום העונה.

 

המאמן בני בן זקן, שצפוי להמשיך בקבוצה, כפי שפורסם ב-ynet ספורט, חגג את העלייה לגמר - הקבוצה חגגה במסעדה בסיום המשחק והיום תחל בהכנות למשחק החשוב מחרתיים נגד הפועל באר שבע. שחקנים ביקרו את לוח הזמנים הצפוף, כשרק 72 שעות מפרידות בין חצי גמר הגביע למפגש מול האלופה.

 

בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהחזרה של עידן ורד, שהכניסה שלו במחצית השנייה הובילה למהפך. "יש לנו חבורה של גברים ובעיקר שחקני הכרעה מטורפים. איזו קבוצה אתם מכירים שעידן ורד יכול לעלות מהספסל שלה אחרי מחצית ראשונה הכי חלשה שלנו העונה? החיזוק בינואר של סילבסטר יחד עם ורד נותן לנו דחיפה אדירה".

 

איתי שכטר חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
עדיין מתנדנד. שכטר(צילום: ראובן שוורץ)

 

אגב, רק לחלק מהשחקנים יש מענק גביע בחוזה. בבית"ר יצטרכו לקבל החלטה כיצד לשחק מחרתיים נגד באר שבע, קבלת החלטות שתושפע מהתאוששות השחקנים, וייתכן כי בן זקן יעלה עם שלושה בלמים. עדיין לא ברור אם יהיה רענון לחוליה הקדמית, שכללה את סילבסטר, עזרא ו-וארן, בשחקנים כמו שכטר ו-ורד, אולם נראה שהפעם הקפטן ישולב. סאבו צפוי לפתוח כמגן ימני בשל האכזבה מיכולתו של עופר ורטה וההיעדרות של אנטואן קונט.

 

למעלה מ-15 אלף אוהדי בית"ר ליוו את הקבוצה וחגגו עימה דקות ארוכות. "יש לנו את הקהל הכי טוב בליגה, בטח שהכי רעב בליגה", אמר אחד השחקנים. "ידענו כמה זמן הם מחכים לגמר שלנו, הבאנו להם אותו לטדי, זה הגב הכי חזק שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ז'אורז'יניו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים