שתף קטע נבחר

למרות האכזבה: אלאך ורוטן צפויים להמשיך

מכבי חיפה ממשיכה להיראות רע, אבל יעקב שחר מעוניין שהצוות המקצועי יישאר בעונה הבאה על מנת לבנות את הקבוצה מחדש. באשדוד עסוקים באינברום שבעט את הפנדל על דעת עצמו. תורג'מן: "נסגור את הסיפור אצלנו בבית"

מכבי חיפה שוב הפסידה אתמול 2:1 למ.ס אשדוד ומרוחקת 7 נקודות בלבד מהקו האדום. בשבת צפוי לירוקים קרב תחתית עם הפועל אשקלון והפסד עשוי להשאיר אותם במרחק של 4 נקודות בלבד ממקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

 

 

הצוות המקצועי סופג ביקורת מאחר ששום שינוי לא נראה מאז שגיא לוזון פוטר והכדורגל שהקבוצה מציגה רחוק ממה שיעקב שחר והאוהדים מצפים לראות. למרות האכזבה הגדולה, מו אלאך צפוי להמשיך בתפקידו כמנהל מקצועי גם בעונה הבאה.

  

ההולנדי אמור לבנות את הקבוצה מהיסוד וההחלטה של שחר נובעת בעיקר מהרצון לראות בניה מחודשת. גם פרד רוטן צפוי להמשיך אם לא יקבל הצעה ממועדון אחר. המאמן כבר

החל לשוחח עם אלאך לגבי השינויים שברצונו לראות בעונה הבאה.

 

במועדון שוררת אכזבה גדולה ממרבית השחקנים בסגל ובצוות המקצועי מתלבטים את מי להשאיר. כל הזרים מלבד ארנסט מאבוקה אמורים לעזוב וגם מעמדו של המגן אינו יציב, למרות שבחיפה מעריכים את יכולתו וסבורים שהוא מסוגל לתרום הרבה יותר. 

 

שחקנים בקבוצה לא הבינו מדוע הבלם ההולנדי אטיין ריינן, שהגיע בחלון ההעברות בינואר, לא מקבל צ'אנס בהרכב על חשבון רמי גרשון או אליסון דוס סנטוס המאכזבים. נקודת האור היא ניקיטה רוקאביציה, שממשיך לספק את הסחורה. האוסטרלי צפוי להמשיך בעונה הבאה, כמו גם סנטיהו סלליך.

 

תורג'מן אחרי פרשת הפנדל: "אינברום הבין שטעה, נסגור את הסיפור אצלנו"

במ.ס אשדוד נשמו אמש (שבת) לרווחה, אחרי הניצחון הביתי החשוב על מכבי חיפה. בקבוצה ידעו שהפועל אשקלון בדרך לצבור שלוש נקודות (ניצחה את בני סכנין 0:2), אך ניצלו את הפנדל הראשון שנשרק לזכותם העונה כדי להשיג ניצחון בית שני לעונה זו. 

 

"הסיפור הגדול הוא שניצחנו. היינו מצוינים במחצית הראשונה, אבל קצת מפוחדים בתחילת השנייה. אנחנו ממשיכים להתקדם, ולפחות אנחנו כבר לא רעים במשחקים האחרונים" אמר מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן. עם זאת, מי שמשך את תשומת הלב אתמול הוא אור אינברום. השחקן שעלה כמחליף בדקה ה-77, החליט על דעת עצמו לבעוט את הפנדל ובתגובה לכך הוחלף על ידי תורג'מן בתוספת הזמן.

 

אור אינברום (צילום: עוז מועלם)
אינברום לוקח את הפנדל המדובר(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן התייחס לאירוע: "שני הבועטים הקבועים שלנו היו בחוץ. אור רצה לבעוט, אבל וובה (בראון) ביקש ממני לקחת את הבעיטה והחלטתי שהוא יעשה את זה. למרות הכל אור החליט שהוא יבעט ואני שמח על הנחישות, אבל אם המועדון רוצה לקפוץ מדרגה חייבים להיות מסודרים ולהקשיב להחלטות המאמן. הוא הבין את הטעות שלו ונסגור את הסיפור אצלנו בבית".

 

יש לציין שזו לא הייתה הפעם הראשונה בה תורג'מן נאלץ התמודד עם בעיית משמעת בקרב שחקניו. רק לפני שבוע היה זה הקפטן טום בן זקן שסירב להוראה של מאמנו במהלך אימון, ובסיבוב הראשון היו אלה גדי קינדה ודן ביטון שאיחרו לאימון מסכם. אגב קינדה, השחקן אמור לחזור השבוע לאימוני הקבוצה לאחר שנעדר חודשיים מהמגרשים. מנגד, דן ביטון סובב את הקרסול ביום חמישי וצפוי להיעדר חודש.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים