שתף קטע נבחר

הערב: הפועל חדרה מול הפועל תל אביב

הקבוצה של ניסו אביטן רוצה לעצור את הריצה של מוליכת הטבלה, שכבר הבטיחה את העלייה לליגת העל. באצטדיון המושבה (שני, 19:00) היא תנסה לקטוע ליריבה רצף של חמישה ניצחונות. קטמון תתארח אצל בית"ר ת"א/רמלה, ראשון לציון תצא לנצרת עילית

הליגה הלאומית מתפצלת השבוע לארבעה ימי משחקים. הערב (שני) יושלם המחזור ה-32 בפלייאוף העליון, כשבמוקד הפועל תל אביב שכבר הבטיחה את העלייה מארחת את זו שרוצה להצטרף אליה - הפועל חדרה.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

הפועל תל אביב – הפועל חדרה (שני, 19:00)

קובי רפואה כבר הצהיר שקבוצתו תשחק עד הסוף בצורה ספורטיבית. אם זה יקרה, חדרה תתקשה להוציא נקודות במושבה. המוליכה כבר עם חמישה ניצחונות ברצף. מנגד, האורחת עם ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים ורוצה להתבסס במקום השני, שממנו עולים לליגת העל. חדרה תנסה לפחות להשיג תיקו, כדי למזער נזקים ככל האפשר במקרה שפער חמש הנקודות מהמקום השלישי יצומצם.

 

הפועל חדרה חוגגת (צילום: אלעד גרשגורן)
הפועל חדרה רוצה לעצור את הריצה של הפועל תל אביב(צילום: אלעד גרשגורן)

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל קטמון (שני, 19:00)

כמעט כל קבוצות הפלייאוף העליון יעקבו בעניין אחרי משחקה של הפועל ת"א מול חדרה. מי שתפקח עין ותקווה לבשורות מהמשחק בפתח תקווה היא הפועל קטמון, שנמצאת הכי קרוב לחדרה ותתארח ברמלה. המארחת כנראה תשחק עוד עונה בלאומית, ותנסה להשפיע על זהות העולה השנייה.

 

הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון (שני, 19:00)

ההפסד האחרון של ראשון לציון בבית מול הפועל עפולה (2:0) פגע בצורה קשה בסיכוייה של האורחת להיאבק על העלייה. הקבוצה של ניר ברקוביץ' צריכה ניצחון הערב כדי להשאיר לעצמה סיכוי ריאלי, אלא שמולה תשחק קבוצה שנמצאת בתקופה טובה.

 

מחר יתקיימו משחקי הפלייאוף התחתון במחזור ה-33. במוקד, הפועל כפר סבא הדועכת תארח (19:30, לויטה) את הפועל פתח תקווה. משחק קריטי שבו תנסה הקבוצה של יצחק שום לעצור את רצף 8 ההפסדים שלה. הפועל פ"ת שיפרה את מצבה אחרי הניצחון ביום שישי (0:3) על עירוני נשר, ותנסה שלא להיות זו שתחזיר את הירוקים לחיים. אם כפר סבא תפסיד בפעם התשיעית ברצף, המבחנים יהיו קרובים מתמיד.

 

עירוני נשר – הפועל רמת גן (שלישי, 19:30)

ספקית הנקודות ניצחה בשלושה משחקים בלבד מתוך 32, ותנסה לסבך את הפועל ר"ג שפתאום יכולה למצוא עצמה נאבקת עם מכבי הרצליה כדי לא לרדת ליגה. הקבוצה של דני גולן חייבת ניצחון כדי לשפר את מצבה בחלק התחתון. מעכשיו כל נקודה קריטית לאורדונים.

 

דני גולן. הפועל רמת גן לא רוצה להסתבך (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
דני גולן. הפועל רמת גן לא רוצה להסתבך(צילום: ראובן כהן)

 

הפועל מרמורק – מכבי הרצליה (שלישי, 19:30)

ניצחון של מרמורק יבטיח שהיא לא תרד ליגה מהמקום ה-15, אבל עדיין לא מבטיח בריחה מהמקום שמוביל למבחנים. נראה שחוץ מבני לוד, שאר הקבוצות בפלייאוף התחתון יהיו באזור המסוכן עד הסוף. מכבי הרצליה, שכבר הייתה עם רגל וחצי בליגה א', פתאום יכולה בסיטואציה מסוימת להגיע למבחנים. הרצליה כבר הוכיחה במשחקים האחרונים שהיא לא מרימה דגל לבן, ואם עופר טלקר ישאיר אותה בליגה, זה יהיה הישג מרשים.

 

הפועל רמת השרון – בני לוד (שלישי, 19:30)

ההפסד של רמת השרון למכבי הרצליה סיבך את הקבוצה של נועם שוהם, שמעכשיו אסור לה להפסיד נקודות. לוד אמנם הבטיחה את ההישארות, אבל לא היינו בונים על זה שתוותר על המשחק. מה גם שהיא כבר עם שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בעשרת משחקיה האחרונים. רק להפועל תל אביב מאזן טוב יותר בליגה בפרק הזמן הזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
שחקני הפועל חדרה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים