שתף קטע נבחר

יואב כץ יציע לאלון תורג'מן חוזה ארוך טווח

בהפועל חיפה כבר עובדים לקראת העונה הבאה, במקביל למאבקים על הבטחת מקום באירופה. בקבוצה מקווים לקטוע רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מאז המפגש האחרון מול הצהובים. מאמצים להכשיר את גינסארי

הפועל חיפה תחזור היום להתאמן לקראת המשחק הביתי ביום ראשון (21:00, סמי עופר) מול מכבי תל אביב. ניצחון של הקבוצה האדומה של ניר קלינגר בראשון הקרוב - והיא צעשה צעד משמעותי לכיוון ההעפלה לליגה האירופית בעונה הבאה.

 

לטבלת ליגת העל

 

בקבוצה מקווים לצאת לדרך חדשה, לאחר שלא הצליחו לנצח בארבעת משחקי הליגה האחרונים. למעשה, מאז ניצחון החוץ במפגש הקודם מול מכבי תל אביב, במחזור הראשון של הפלייאוף, הקבוצה ללא ניצחון עם שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את ראדו גינסארי למשחק וההערכה היא שהוא יעמוד לרשותו של המאמן ניר קלינגר.

 

אלון תורג'מן. ימשיך בקבוצה? (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
אלון תורג'מן. ימשיך בקבוצה?(צילום: אלעד גרשגורן)

 

הבעלים יואב כץ ממשיך בשיחות עם שחקניו כדי לסגור חוזים לעונה הבאה. אחת המטרות המרכזיות היא החלוץ אלון תורג'מן, שחווה את אחת העונות הטובות בקריירה, עם 11 שערים עד כה. בקבוצה מנסים בקבוצה לשכנע את החלוץ לחתום על חוזה ארוך טווח. בקבוצה עדיין לא הוחלט האם המגן דור מלול ימשיך בעונה הבאה. הדבר תלוי כמובן בעיקר בקלינגר, אלא שגם המאמן עדיין לא יודע אם ימשיך לעוד עונה, לאור מועמדותו לאמן את הנבחרת.

 

ניסו קפליטו, מקסים פלקושצ׳נקו וגם גל אראל צפויים להאריך חוזה. גילי ורמוט ועדן בן בסט, כמו גם גבריאל תאמאש והשוער הליטאי ארני שטקוס - שבקבוצה מרוצים ממנו מאוד - צפויים להמשיך לאור יכולתם בתקופה האחרונה.

 

ניר קלינגר במשחק (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר. ימשיך או יתקדם לנבחרת?(צילום: ראובן שוורץ)

 

לרגל העפלת הקבוצה לגמר הגביע, יזם הבעלים יואב כץ טקס הצדעה לשחקני עבר של הקבוצה שהיו שותפים לזכיות בגביעי המדינה עם הפועל חיפה בשנים 1963 1966 והגביע האחרון ב-1974. הטקס יתקיים לפני המשחק ביום ראשון. עשרות שחקני עבר ובהם חלק מהשמות הגדולים ששיחקו בעבר בהפועל חיפה ונבחרת ישראל ישתתפו באירוע ויקבלו תעודות הוקרה בזכות תרומתם להיסטוריה המפוארת של המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
יואב כץ
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים