שתף קטע נבחר

רונאלדיניו פותח בית ספר לכדורגל בישראל

הכוכב הברזילאי החליט להקים את המיזם בשיתוף עם בית"ר נורדיה ירושלים. השידוך נעשה בעזרת חברת MTR7. רונאלדיניו: "יש בישראל פוטנציאל עצום שאינו ממומש"

במסגרת הביקור שלו בישראל החליט רונאלדיניו להקים בארץ בית ספר לכדורגל בשיתוף פעולה עם בית"ר נורדיה ירושלים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. השידוך נעשה באמצעות חברת MTR7 המתמחה בפיתוח פרויקטים בתחום הספורט ובראשה עומד המנכ"ל מאורו רוזנשטיין.

 

הילדים שישחקו בבית הספר יקבלו תנאים בסטנדרטים גבוהים. הוא מיועד לילדים בגילאים 16-6, וישלב מאמנים ברזילאיים ומקומיים. לרונאלדיניו יש בתי ספר נוספים בארה"ב, מצרים, דובאי ופרו. כבר בקיץ תתקיים קייטנה בעיר כפיילוט לבית הספר.

 

רונאלדיניו בטקס החניכה של בית הספר (צילום: דניאל פרג'ון)
רונאלדיניו בירושלים(צילום: דניאל פרג'ון)

 

"אני מתרגש מאוד לפתוח דווקא בישראל בית ספר לכדורגל ומהאפשרות לסייע לילדי ישראל בני כל הדתות להרים את המשחק שלהם לרמות הגבוהות ביותר", אמר רונאלדיניו. "אני רואה בבית הספר כלי חינוכי ממדרגה ראשונה שמסייע ברכישת מיומנויות, כלים לחיים, משמעת, עבודת צוות ועוד. יש בישראל פוטנציאל עצום שאיננו ממומש, כישרונות אינספור ואהבה גדולה למשחק, ואני מקווה שבית הספר החדש יסייע בהצעדת הענף הפופולארי בעולם קדימה, גם בישראל".

 

רוזנשטיין, עולה חדש מברזיל, היה שחקן כדורגל בצעירותו, והיה חלק מהסגל של פלמנגו ופלומיננזה. בין השאר שיחק עם אדריאנו. על המיזם אמר רוזנשטיין: "בית הספר של רונאלדיניו בישראל הוא פרויקט הדגל שלנו. ירושלים היא העיר הראשונה, ובהמשך אני מקווה שנרחיב את הפעילות לערים נוספות. אנו מקווים ללמד את ילדי ישראל כדורגל בסגנון ברזילאי מודרני, השונה מאוד מהנהוג בישראל כיום, בשילוב עם דגש על חשיבות החינוך ובשיתוף פעולה עם בתי ספר. בנוסף, נשים דגש על מתקנים מתאימים, על הקניית עבודת צוות, על ערכי החברות והידידות ועל כבוד הדדי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניאל פרג'ון
רונאלדיניו
צילום: דניאל פרג'ון
מומלצים