שתף קטע נבחר

דראפיץ': "הייתי שבור אחרי ההפסד לב"ש"

מאמן מכבי נתניה שתשחק מחר מול בית"ר י-ם מנסה להסביר את התבוסה להפועל ב"ש במחזור הקודם: "יודעים לשחק הגנתי, אבל רוצים לשחק פתוח כל הזמן"

"אנחנו רוצים לנצח את בית"ר ירושלים ולנסות לעקוף את הפועל חיפה, כדי להגיע לאירופה”. כך אמר מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ’ לקראת המשחק מחר (שני), מול בית"ר ירושלים. המאמן המשיך: "הפועל חיפה עוד צריכים לשחק אצלנו בבית. כל עוד יש סיכוי לאירופה נילחם.

 

"קיבלתי טלפון מחבר אוהד הקבוצה, שבא למשחקים עם הילדה שלו. הוא אמר לה בואי נלך הביתה בהפסד להפועל באר שבע והיא ביקשה שיישארו עד הסוף, כי השחקנים מוחאים לאוהדים כפיים בסיום המשחק. זה המסר שלנו לכדורגל הישראלי, זה מה שצריך להעביר הלאה", סיפר המאמן

 

סלובודן דראפיץ' על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
"המשחקים מול בית"ר תמיד אטרקטיביים" דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ)

  

דראפיץ' מודה שקיבל קשה את התבוסה 5:1 להפועל באר שבע: "הייתי שבור אחרי ההפסד לבאר שבע, אבל גם רומא הפסידה וחזרה מול ברצלונה. יש פעם או פעמיים בעונה נפילות וזה טבעי. אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים האלה ולא לשאול מה יהיה ואיך יהיה. מכבי נתניה עושה עונה מדהימה ואנחנו צריכים ללמוד מנפילות. אם לא נלמד, אנחנו בבעיה”.

 

המאמן המשיך: “המשחקים מול בית"ר תמיד אטרקטיביים עם שערים. אנחנו יודעים לשחק הגנתי, אבל רוצים לשחק פתוח כל הזמן. גם במחצית מול באר שבע, אמרתי לשחקנים שלנו שככה אני מעדיף לשחק ובואו נראה מה יקרה. חשבנו שאנחנו יכולים לחזור למשחק, אבל ספגנו שער מהיר בגלל טעות של ההגנה. נשברנו וספגנו עוד אחר כך. זה הסגנון שלנו. התקפי".

 

"היינו עצבניים בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל" לוי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"היינו עצבניים בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל" לוי(צילום: עוז מועלם)

 

על העובדה שסתיו שושן יפתח בהרכב בית"ר: “גם אם בוריס קליימן היה עומד בשער, ערן לוי היה בועט לו מ-30 מטר. גם לג'אנלואיג'י בופון לוי יבעט. אני מכיר את סתיו שושן, הוא שוער שני שמקבל הזדמנות ויכול גם לתת הפעם הצגה. אם ננצח זה לא בגלל שקליימן לא עמד בשער". 

 

גם הקפטן ערן לוי לקח ללב את התבוסה במחזור שעבר: "לקחנו קשה את ההפסד לבאר שבע. מרגיז לקבל שני פנדלים כשאחד לא מוצדק. קשה לתת תירוצים כי הפסדנו 5:1, אבל המשכנו הלאה".

 

ברק בכר וסלובודן דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ)
לקח קשה את התבוסה. סלובודן דראפיץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

"המשחק מול הית"ר הוא חשוב. אני לא מסכים שאנחנו באים להרוס לבית”ר", אמר הקפטן והמשיך: "הם רוצים אליפות, אנחנו רוצים לראות את המשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב ולהבין אם זה משחק סופר חשוב. זו עונה טובה ואנחנו רוצים אירופה. אין לנו מה לנקום בבית”ר, היינו טובים גם כהשפסדנו להם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סלובודן דראפיץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים