שתף קטע נבחר

וובה בראון: "עמיר תורג'מן אמר לנו שנישאר בליגה"

כובש השער שהבטיח את ההישארות של מ.ס אשדוד בליגת העל (0:1 על אשקלון) לא שכח את המאמן המפוטר. על עצמו: "לא בשביל זה הביאו אותי לכאן, אבל אני שמח. זה כמו לידה בשבילי". שמותיהם של גיא לוזון ואלישע לוי עלו כמועמדים לאימון הקבוצה בעונה הבאה

את השמחה בחדר ההלבשה של מועדון ספורט אשדוד, לאחר ה-0:1 הקטן והמתוק אמש (ראשון) על הפועל אשקלון, אי אפשר היה לפספס. דקות ארוכות לאחר סיום המשחק שרו השחקנים של יוסי מזרחי וחגגו את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת. מזרחי עצמו קיבל מחמאות רבות, אך נשאר אדיש בסיום כשאמר: "בסך הכול לא אני עשיתי את זה, אלא השחקנים".

 

לטבלת ליגת העל

 

מי שהיה אחראי על כיבוש השער היחיד במשחק, וובה בראון, היה כמובן מחויך אחרי שערו הראשון העונה בליגת העל: "אני שמח מאוד, האמת שלא בשביל זה הביאו אותי לאשדוד, אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה להישאר בליגה. זה היה כמו לידה בשבילי, גם בגלל שאשתי בהיריון ואני מרגיש את זה על הבשר שלי".

 

יוסי מזרחי (צילום: אבי רוקח)
יוסי מזרחי. יחזור למחלקת הנוער?(צילום: אבי רוקח)

 

"אני שמח שהכל היה תלוי בנו. עמיר (תורג'מן, מ"ל), שהכין פה את הקבוצה, האמין בנו וגם כשהוא הלך הוא אמר לנו שנישאר בליגה. גם יוסי אמר לנו להאמין ואני שמח שהצלחנו", הוסיף בראון. על האפשרות לחזור להפועל באר שבע בעונה הבאה אמר הקשר המושאל: "יש לי חוזה שם לעוד שנתיים. אתחיל את האימונים, אני שמח שאני שייך למועדון גדול ואשמח להמשיך בבאר שבע".

 

כעת, לאחר הניצחון שהבטיח עונה נוספת בליגת העל, לא ברור האם יוסי מזרחי יסכים לסיים את העונה על הקווים או שיחזור שוב למחלקת הנוער. שמותיהם של גיא לוזון ואלישע לוי עלו כמועמדים לאימון הקבוצה בעונה הבאה.

 

שחקני אשדוד חוגגים את השער של וובה בראון (צילום: אבי רוקח)
השחקנים חוגגים את השער של בראון. "אשמח להמשיך בבאר שבע"(צילום: אבי רוקח)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
וובה בראון
צילום: אבי רוקח
מומלצים