שתף קטע נבחר

"הירידה של הפועל עכו - כתם לכל השחקנים"

אחרי שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית אמר אחד השחקנים: "זה כואב, נעשו המון טעויות". במועדון מצפים להרוויח מיליון דולר ממכירת בן אז'ובל וגבי קניקובסקי

בהפועל עכו מלקקים את הפצעים אחרי שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית. הניצחון של מ.ס אשדוד אמש חרץ סופית את גורל הקבוצה, שנחשבה למועמדת לירידה מאז פתיחת העונה.

 

 

במועדון מכים על חטא בעקבות הטעויות שנעשו כמו החתמת שחקנים חסרי ניסיון, חילופים בהנהלה, עזיבת מנכ"לים ופיטורי מאמנים. בעכו יודעים שהגיע לקבוצה לרדת, מכיוון שהיא חלשה ולא מאורגנת, אבל השחקנים החזיקו אתמול אצבעות לאשדוד וקיוו להינצל עד הרגע האחרון.

 

אכזבה בהפועל עכו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אכזבה בהפועל עכו(צילום: אורן אהרוני)

 

שחקן בקבוצה אמר: "זה סוף פסוק מבחינתנו, כתם ללא ספק לכל השחקנים. זו ירידת ליגה כואבת, אבל ידועה כבר מספר שבועות. היכולת בשבועות האחרונים גרמה לאנשים במועדון הזה

להבין שיכולנו להוציא הרבה יותר העונה, אבל נעשו הרבה מאוד טעויות ושילמנו את המחיר".

 

הפועל עכו צפויה למכור את בן אזו'בל ואת גבי קניקובסקי, עבורם מקווים במועדון לקבל כמיליון דולר. התקציב בעונה הבאה עדיין לא ידוע, מאחר שעתידו של דניאל סטנצ'ו לא ברור. המנהל המקצועי עדיין לא העביר את הכסף שהתחייב להעביר בסיכום בינו לבין העירייה. הרומני משדר עסקים כרגיל ונראה כמי שמתכוון להמשיך בעונה הבאה, בתקווה להחזיר את הקבוצה לליגת העל.

 

איציק טוויזר זוכה ללא מעט נקודות זכות בזכות השיפור שגילו השחקנים בחודש האחרון. גם העובדה שהוא מקומי גורמת להנהלה לרצות לראותו על הקווים גם בעונה הבאה בליגה הלאומית, אבל החלטה סופית תתקבל בסיום העונה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הפועל עכו מאוכזבת
צילום: אורן אהרוני
מומלצים