שתף קטע נבחר

נבחרת הנערים יוצאת לאליפות אירופה

השחקנים ימריאו לאנגליה לקראת הטורניר היוקרתי שיחל ביום שישי. המאמן גדי ברומר כבר מוכן למשחק הפתיחה מול המארחת: "לא נבחרת שאתה רוצה לקבל במשחק הראשון אבל זו טבילת אש ונעשה את המיטב"

 

נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 17 שהעפילה לגמר אליפות אירופה באנגליה תמריא מחר (שלישי) בבוקר לאליפות. הנבחרת קיימה היום בשפיים את האימון המסכם לפני הנסיעה. המאמן, גדי ברומר ועוזרו סאלח חסארמה הזמינו 21 שחקנים לסגל ובראש המשלחת יעמוד יואל לביא.

 

ישראל שובצה לבית קשה שכולל את אנגליה, שווייץ ואיטליה. משחק הפתיחה יערך ביום שישי מול האנגלים, שלושה ימים אחר כך ישחקו מול השווייצרים וב-10 במאי ייפגשו עם האיטלקים.

 

גדי ברומר באימון נבחרת הנערים (צילום: אורן אהרוני)
"מקווה שהעלייה תהפוך למסורת". גדי ברומר (צילום: אורן אהרוני)

גדי ברומר הציב את המטרות שלו לקראת הטורניר: "אנחנו הולכים להתמודד ברמות הכי גבוהות. רוצים קודם כל לחוות את זה, ולנסות להתקדם ולהשתפר. הטורניר הזה הוא במה לכל שחקן ולנבחרת, המטרה לראות את ההתקדמות. יש פה נבחרת מאוד מוכשרת שעשתה תוצאות טובות מאוד. זה אפיין את הנבחרת לכל אורך הדרך. שנתון 2001 הוא מאוד איכותי ואני מקווה שהעלייה לאליפויות תהפוך למסורת".

 

"כשהחלטתי לעבוד עם ילדים ונערים המטרה הייתה להביא את הניסיון שלי, גם דברים שעשיתי פחות טוב ופחות נכון, ללמוד מזה ולתת להם את הדרך ביותר נכונה", אמר ברומר. 

 

אימון נבחרת הנערים (צילום: אורן אהרוני)
מתכוננים לאנגליה בשישי. נבחרת הנערים(צילום: אורן אהרוני)

 

על היריבה הראשונה, אנגליה: "אין ספק שזו לא נבחרת שאתה רוצה לקבל במשחק הראשון אבל זו טבילת אש וננסה לעשות את המיטב. הנבחרת מורכבת מחבורה שרצה הרבה זמן ביחד. השחקנים פה מאוד אינטילגנטים, כיף וקל לעבוד איתם, הם מבינים ומיישמים מהר מאוד את העבודה". 

 

חלוץ הנבחרת , ליאל עבדה ממכבי פתח תקווה אמר: "זה חלום של כל שחקן להגיע למעמד כל כך חשוב. אנחנו בנבחרת נבוא לעשות את הכי טוב שלנו ונקווה לטוב. יש פה חבורה של גברים, כולם כאן מאוד מגובשים ובונים אחד לשני את הביטחון. כל אחד אצלנו רוצה שהשני יצליח. הרבה אנשים מאמינים בנבחרת ונעשה את הטוב ביותר באליפות".

 

אימון נבחרת הנערים (צילום: אורן אהרוני)
"חבורה שרצה הרבה זמן ביחד". נבחרת הנערים(צילום: אורן אהרוני)

  

הסגל המלא:

שוערים: שריף כיוף, רוי ברנס ומתן גלנטי.

הגנה: חנן חן ביטון, רוני לאופר, טום אחי מרדכי, נער דוד דרורי, גיא חקים. 

קישור: דן לוגסי מוחמד גדיר, עידו שחר, עומרי רם, איברהים ג'ואברה, דניאל טסקר, נדב נידם, עמית מאיר.

התקפה: ליאל עבדה , אופק עובדיה, אושר דוידה, אייל אינברום, רווה אסייאג.

 

נבחרת הנערות של ישראל עד גיל 16, ניצחה היום בשפיים 0:6 את לטביה במשחק הראשון בטורניר הפיתוח של אופ"א. ביום רביעי תשחק ישראל מול מונטנגרו וביום שישי מול מולדובה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת הנערים של ישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים