שתף קטע נבחר

איתן טיבי הושעה, יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית

לאחר העימות בין בלם מכבי תל אביב ומאמן הצהובים ג'ורדי קרויף, הוחלט במועדון להשעות את השחקן, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט הוא צפוי לעזוב, בדיוק כמו אלירן עטר. מנואל סלבדור עשוי להצטרף, טרם ברור באיזה תפקיד

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) אחר הצהריים כי בלמה איתן טיבי מושעה לאלתר מכל פעילות, זאת לאחר האירועים שהיו בינו ובין מאמן הצהובים, ג'ורדי קרויף, במשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון (2:2).

 

לטבלת ליגת העל

 

כזכור, הבלם התמהמה לפני שעלה לכר הדשא וגרם לקרויף להשתולל. בעקבות זאת ההולנדי לקח את החולצה של הבלם והשליך אותה בכעס על ספסל הקבוצה. טיבי עצמו לא התנצל וטען כי לא עשה דבר בכוונה.

 

הושעה עד להודעה חדשה. טיבי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הושעה עד להודעה חדשה. טיבי(צילום: עוז מועלם)

 

בהודעה הרשמית של מכבי תל אביב נכתב: "איתן טיבי קיבל הודעה כי הוא מוזמן לוועדת משמעת פנימית. טיבי הושעה לאלתר מכל פעילות של המועדון עד לקיום ועדת המשמעת ופרסום החלטתה. מכבי לא תגיב בנושא מעבר להודעה זו".

 

ההחלטה להעיף את טיבי, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, הייתה עוד לפני המקרה, שחידד אפילו יותר את העובדה שיעזוב בקיץ. נוסף על כך, גם אלירן עטר לא ימשיך.

 

בקבוצה לא מתכוונים לשחרר שחקנים ללא תמורה בסיום העונה. גורם בכיר אמר: "אם מכבי חיפה דרשה עבור אלירן עטר למעלה משני מיליון שקל, אין סיבה שאנחנו לא נדרוש סכום דומה עבור טיבי או שחקנים אחרים".

 

גם הוא בדרך החוצה. עטר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גם הוא בדרך החוצה. עטר(צילום: ראובן שוורץ)

 

במכבי לא מתכוונים למנות מנהל מקצועי ולכל היותר יצרפו איש מקצוע נוסף שיעבוד

לצד בן מנספורד בפורמט של סקאוט ראשי. המטרה היא לאתר מאמן בתוך שבועיים, כאשר נותרו שלושה מאמנים זרים על קו הסיום. אחד השמות שהועלה כאופציה להצטרף למועדון, אך לא ברור תחת איזו הגדרה הוא מנואל סלבדור ששימש כמנהל הטכני בגראנדה ובעבר שימש כמנהל מקצועי בלבאנטה.

 

מכבי הגיעה להסדר עם קשר הקבוצה, כריסטיאן באטוקיו, לפיו הוא יעבור ניתוח לאיחוי הרצועה בברכו ולאחר מכן שיקום בארגנטינה. לבאטוקיו חוזה גם לעונה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
איתן טיבי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים