שתף קטע נבחר

בן זקן: "אם אנחנו רוצים להישאר במאבק האליפות - חייבים לנצח"

בית"ר ירושלים מתכוננת לשבוע החשוב ביותר שלה העונה, שייפתח במשחק העונה מול הפועל ב"ש (21:00) וימשיך עם גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה. המאמן: "בשלב הזה של העונה השחקנים חייבים להיות מוכנים לכל ההזדמנות שיקבלו"

 

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק על עונה שלמה בשבת (21:00) בטדי מול הפועל באר שבע. בעקבות ה-4:1 שספגו ממכבי נתניה, צמח הפער מהמקום הראשון לחמש נקודות, והירושלמים יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תפגע משמעותית בסיכוייהם לאליפות.

 

המשחק בשבת יפתח שבוע מכריע עבור בית"ר, שתשחק ביום רביעי (20:45) מול הפועל חיפה בגמר גביע המדינה שייערך גם הוא בטדי. מאמן הקבוצה, בני בן זקן, התייחס לאתגרים העומדים בפני הקבוצה: "אנחנו מסתכלים קודם כל על המשחק מול הפועל באר שבע. זה משחק שיש לו משמעות רבה. אנחנו נשחק מול קבוצה טובה שנמצאת במקום הראשון. שיחקנו איתם כבר השנה והוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד. אם אנחנו רוצים להישאר במאבק על האליפות, אנחנו חייבים לנצח".

 

מסיבת העיתונאים של בית
בן זקן במסיבת העיתונאים(צילום: יובל עוזרי)


המאמן המשיך: "יש לי אמון בסגנון המשחק ובשחקנים שלנו. לכולם יש חלק בהצלחה ורק ביחד כקבוצה נמשיך לנצח. בשלב הזה של העונה השחקנים חייבים להיות מוכנים לכל ההזדמנויות שיקבלו ולדעת לנצל אותן". על השאלה האם השבוע הקרוב ישפיע על עתידו בקבוצה אמר: "אני ממוקד בהצלחה של בית"ר. יש למועדון שבוע חשוב מאוד ובואו נראה מה יהיה".

 

בן זקן דיבר גם על התבוסה לנתניה במחזור הקודם: "כשאתה מפסיד, לא תמיד זה קורה בגלל שלא הגעת מוכן. יש קבוצות טובות בפלייאוף וזה יכול לקרות. אנחנו שמים את זה מאחור. הבאנו תוצאות ברוב העונה, והוכחנו שאנחנו לא במקרה בסיטואציה הזאת".

 

ורד מול פלקושצ'נקו (צילום: עוז מועלם)
יפגשו בגמר הגביע. ורד ופלקושצ'נקו(צילום: עוז מועלם)

 

בלם הקבוצה מיקי סירושטיין הוסיף: "זה ‘המאני טיים’. עד עכשיו עשינו עונה מעולה והייתי קונה מצב כזה לפני שהחלה. מול מכבי נתניה שיחקנו פחות טוב אבל נגיע מוכנים למשחק מול באר שבע".

 

על המשחקים בין הקבוצות העונה: "היינו קרובים לנצח את אותם בשני המשחקים האחרונים. הפעם עם האוהדים שלנו ננסה לעשות את זה. אין ספק שהקהל הוא פקטור. אם באר שבע מגיעה רגועה זה עניין שלה, אנחנו נגיע עם אקסטרה אנרגיות".


פורסם לראשונה 03/05/2018 13:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל עוזרי
בני בן זקן
צילום: יובל עוזרי
מומלצים