שתף קטע נבחר

רוטן יציב תנאים: "רוצה קבוצה אטרקטיבית"

מאמן מכבי חיפה מעוניין להישאר בתפקידו, אבל ידרוש ממו אלאך להרכיב סגל שיתמודד על האליפות. שחקן בקבוצה: "אנחנו מחכים כבר שהסיוט של העונה הזו ייגמר"

מכבי חיפה הייתה קרובה אתמול לניצחון בדוחא, אבל סיימה בתיקו 1:1 עם בני סכנין בעקבות פנדל של פיראס מוגרבי בתוספת הזמן. הירוקים מאוכזבים מהתוצאה ואחד השחקנים סיפר: "זו עונה מאכזבת מאוד שלנו. כולם מחכים שהסיוט הזה יסתיים כבר ונעשה הכול כדי לתקן בעונה הבאה".

 

 

פרד רוטן הבהיר שהוא מעוניין להמשיך, אבל צפוי להיפגש עם המנהל המקצועי, מו אלאך, במטרה להבין מהן התוכניות של הקבוצה לקראת העונה הבאה. אם רוטן יבין שלא ייבנה סגל שמטרתו להתמודד על האליפות הוא ישקול מחדש את עתידו.

 

בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
רוצה קבוצה אטרקטיבית. רוטן(צילום: אלעד גרשגורן)

 

ההולנדי מעוניין בקבוצה אטרקטיבית ושותפות מלאה בבניית הסגל. אלאך מאוד רוצה לראות את רוטן ממשיך והשניים ייפגשו על מנת לקדם את ההכנות לעונה הבאה.

 

כל הזרים, מלבד ריינן אטיין, צפויים לקבל הודעה על שחרורם. הנהלת הקבוצה צפויה לזמנם לשיחה ולהבהיר להם שהם לא בתוכניות של הצוות המקצועי. בחיפה מבינים שלא יהיה פשוט להשתחרר מהחוזים הכבדים של קאיו וקלאוס, אבל צפויים להציע להם פיצוי על מנת להתיר את החוזים שלהם ולהחתים במקומם חמישה זרים חדשים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
פרד רוטן
צילום: גיל נחושתן
מומלצים