שתף קטע נבחר

קרובה להדחה: נבחרת הנערים הפסידה 3:0 לשווייץ

יורו הנערים, הבית המוקדם: אחרי ההפסד 2:1 לאנגליה, החבורה של גדי ברומר עדיין לא השיגה נקודות. פליקס ממבימבי כבש צמד, טיציאן טושי הוסיף. ברומר: "לא חושב שהתוצאה מלמדת על ההבדלים בין הנבחרות"

נבחרת הנערים של ישראל הפסידה היום (שני) 3:0 לשווייץ, ורשמה הפסד שני ברציפות בטורניר לאחר שבמשחק הפתיחה היא נכנעה למארחת אנגליה. צמד של פליקס ממבימבי מיאנג בויז ברן ושער נוסף של טיציאן טושי הכריעו את ההתמודדות.

 

הנבחרת זקוקה לניצחון של אנגליה על איטליה במשחק השני של הבית, כי בכל תוצאה אחרת הם יודחו כבר היום. המאמן גדי ברומר קיווה לנקודות ראשונות מול השווייצרים אך הם לא התקשו מול שחקניו. 

 

נידם נגד קרסניקי  (צילום: רויטרס)
נידם נגד קרסניקי (צילום: רויטרס)

 

גדי ברומר אמר לאחר ההפסד: "הפעם היינו רכים בהגנה, לא זכינו בכדורים של 50:50 וחבל. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה. לדעתי מבחינה מנטאלית לא הגענו למשחק היום".

 

ברומר המשיך: "היו לנו היום מספיק הזדמנויות להבקיע. אבל לצערי החמצנו ושווייץ ניצלה את המצבים שלה לכבוש. אני לא חושב ש-0:3 זו תוצאה שמלמדת על ההבדלים בין הנבחרות".

 

שחקני שווייץ חוגגים (צילום: רויטרס)
שחקני שווייץ חוגגים(צילום: רויטרס)

 

ביום חמישי ישראל תפגוש את איטליה בתקווה שזה לא יהיה לפרוטוקול בלבד. כמובן שגם הפרשי השערים משחקים תפקיד, כי ישראל בכל מקרה לא תוכל להשיג יותר נקודות מהשלוש ששווייץ ואיטליה כבר צברו.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גדי ברומר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים