שתף קטע נבחר

מסיבה בחיפה: הפועל חיפה חגגה את הגביע עם האוהדים

השחקנים ואנשי הצוות המקצועי הוצגו מול האוהדים ושחזרו את הנפת הגביע, באירוע בו נמכרות חולצות מיוחדות. איתי לוי ועדן בן זקן עלו לשיר עם הצוות. קלינגר: "תודה לשחקנים, אוהב אתכם אהבת נפש". יואב כץ: "הייתה העונה עבודת צוות מדהימה"

לא רק הפועל באר שבע חוגגת, גם הפועל חיפה. אלפי אוהדים של הקבוצה הגיעו להאנגר 15 בנמל חיפה, שם התקיימו חגיגות הזכייה של המועדון בגביע המדינה. כזכור, השחקנים של ניר קלינגר ניצחו בשבוע שעבר 1:3 את בית"ר ירושלים בגמר באצטדיון טדי.

 

החגיגה הרשמית, אותה מארגנת עיריית חיפה בשיתוף המועדון, נערכה במעמד הבעלים, יואב כץ וראש עיריית חיפה יונה יהב. במקום הוצגו שחקני הקבוצה שהיו שותפים להישג יחד עם אנשי הצוות המקצועי. כמו כן, התקיים שחזור טקס הנפת הגביע, נשמעו נאומי ברכה והוקרנו סרטונים שהוכנו במיוחד לכבוד הארוע. הזמר איתי לוי עלה להופיע והלהיב את הקהל עם שירו "מסיבה בחיפה".


הפועל חיפה חגיגות הגביע  (צילום: גיל נחושתן)
הניפו את הגביע עם האוהדים(צילום: גיל נחושתן)

 

הפועל חיפה חגיגות הגביע  (צילום: גיל נחושתן)
הפועל חיפה חוגגת את הגביע(צילום: גיל נחושתן)

 

הקפטן, עדן בן בסט, שזכה כמובן לעידוד גדול, דיבר בשם השחקנים: "אלו השחקנים הכי גברים ששיחקתי איתם עד עכשיו. תודה לצוות הנהדר שלנו ואתם האוהדים היקרים שלנו - הדבר הזה כל כך מגיע לכם". ניר קלינגר שזכה לקריאות "תישאר" מהקהל עלה גם הוא לבמה והחל לשיר עם האוהדים את שירי הקבוצה: "תודה בשם כולם לכל האוהדים הנפלאים. הייתם השחקן ה-12 שלנו. תודה לשחקנים, אוהב אתכם אהבת נפש. תודה לצוות היקר שלי שבלעדיהם לא היינו קרובים לחלום הזה".

 
כשברקע מתנגן שיר מיוחד שחובר לכבוד הזכייה בגביע, סיפר הבעלים, יואב כץ על מה שעבר המועדון השנה: "הצוות עבד מצוין העונה. אני יותר התמקדתי בשחקנים הישראלים וניר בשחקנים זרים. הייתה עבודת צוות ואני שמח". על המשך הדרך: " התחלנו לעבוד כבר על העונה הבאה ואני יכול לומר שאפילו עובדים קשה.
 
הפועל חיפה (צילום: ראובן שורץ)
כץ ואוסידון חוגגים(צילום: ראובן שורץ)
 
כץ גם פנה אל האוהדים על הבמה: "בלעדיכם זה לא היה קורה. הפועל חיפה ידועה כמועדון משפחתי. תודה רבה לכם שליוויתם את הקבוצה גם ברגעים הקשים. הגביע הזה הוא גם שלכם.

 

סגן נשיא המועדון, דורון אוסידון: "זה רגע שיא למועדון ולקהל המדהים הזה. ההצלחה מגיעה בזכות העבודה מחוץ למגרש. כשזכיתי בגביע עם הפועל הייתה פחות שמחה כי ציפו מאיתנו. לבוא למועדון כמו הפועל חיפה ולזכות בגביע זאת שמחה שאי אפשר לתאר.

 

ניר קלינגר ועדן בן בסט מאושרים (צילום: עוז מועלם)
ניר קלינגר ועדן בן בסט מאושרים(צילום: עוז מועלם)

 

אוסידון המשיך: "קיבלתי הצעה להמשיך כאן לעוד שלוש שנים ואני עדיין צריך חשוב עם עצמי מה לעשות הלאה. בכל מקרה אעזור בבניית הסגל לעונה הבאה".

לרגל האירוע הוציא המועדון למכירה מהדורה מיוחדת של חולצות הזכייה בגביע, אותן חולצות עימן עלו השחקנים לטקס הענקת הגביע. בעירייה ובקבוצה מעריכים שכ-7,000 אוהדים צפויים להגיע לחגיגות (הכניסה לנמל בגשר הסמוך לתחנת רכבת השמונה ברחוב העצמאות).

 

הפועל חיפה תארח מחרתיים באצטדיון סמי עופר את הפועל באר שבע. יואב כץ ממשיך במאמצים להחתים את ניסו קפילוטו, דור מלול, גל אראל ומקסים פלקושצ'נקו. המאמן ניר קלינגר ממתין להצעה משודרגת מצד הבעלים, וכמו כן להחלטה בנוגע למינוי מאמן הנבחרת.


פורסם לראשונה 13/05/2018 08:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
הפועל חיפה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים