שתף קטע נבחר

בשלישי: פגישה מכרעת בין בוזגלו למכבי חיפה

הסאגה הגדולה צפויה להסתיים בקרוב: הקשר ואביו ייפגשו עם ראשי המועדון ומקווים לשדרוג בהצעה. באותו היום יקיים יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים מיוחדת. המו"מ עם מיכאל קראמר נמשך

סאגת מאור בוזגלו ומכבי חיפה צפויה להסתיים באופן סופי ביום שלישי הקרוב. הקשר ואביו יעקב ייפגשו אז עם ראשי מכבי חיפה. משפחת בוזגלו מקווה לשדרוג של ההצעה מצד הירוקים, כשבאותו יום אחה"צ (17:00) יקיים האב יעקב מסיבת עיתונאים ובה יעדכן בנושא.

 

במכבי חיפה מאוד רוצים לסיים את הסאגה בצורה חיובית ולהחתים את הקשר, שנפצע בחודש דצמבר 2017 במשחק מול הפועל באר שבע בצורה קשה בברכו הימנית. מאז עבר השחקן ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת והקרע במניסקוס בו סבל. בחיפה מנסים לכסות את עצמם ויכניסו סעיף בנוגע לכשירות הברך ולכמות המשחקים שהקשר, אם וכאשר, ישחק.

 

ימשיך ללבוש ירוק? בוזגלו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ימשיך ללבוש ירוק? בוזגלו(צילום: עוז מועלם)

 

כזכור, בשבוע שעבר פרסם בוזגלו פוסט זועם בפייסבוק, בו סיכם את העונה שלו: "כדורגל זה מקצוע אכזרי. לא, אני לא מחפש רחמים, אלא קצת הבנה ופרופורציות. חשבתי לכתוב

 סיכום עונה, אבל היא אפילו לא החלה עבורי. המציאות לצערי עצרה הכל. גם אותי וגם את הקבוצה שלי. רגע אחד אתה בטופ, וברגע השני שרוע על מיטת בית חולים ושוב חוזר השיקום".

 

הכוכב הישראלי חשף בגילוי לב כי הוא אינו חסין לביקורות כלפיו ושלח עקיצה לכיוון אוהדי הפועל באר שבע, שחלקם שלחו לעברו קריאות גנאי בעת שירד פצוע מהדשא: "תעצרו רגע ותחשבו על הלופ המסחרר הזה, כשתוך כדי תנועה הביקורות לא מפסיקות. לאנשים אין בעיה לרמוס כל מה שבדרך, בלי לחשוב לרגע שיש לי גם משפחה, אישה וילדים. בוזגלו מת? קל להגיד, אבל קשה להכיל".

 

בתוך כך, המו"מ בין הירוקים לחלוץ ההולנדי מיכאל קראמר נמשך. בחיפה מקווים מאוד לצרף את החלוץ בשבוע הקרוב, כשהפערים בין הצדדים לא גדולים במיוחד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רפי דלויה
מאור בוזגלו
צילום: רפי דלויה
מומלצים