שתף קטע נבחר

בני יהודה: ולסקיס יעזוב, לגורדנה יוצע חוזה חדש

יוסי אבוקסיס רוצה להשאיר גם את חבשי והמושאלים ממכבי ת"א. זובאס ימשיך אלא אם תתקבל הצעה גבוהה עבורו. שועה ובלילתי הרשימו ויקבלו את הבמה בעונה הבאה

בבני יהודה מסכמים עונה מוצלחת, למרות ההפסד אתמול (שני) 2:0 למכבי תל אביב והמקום השישי בפלייאוף העליון. אחרי הארכת חוזהו של המאמן יוסי אבוקסיס בחמש שנים ושל כל הצוות המקצועי, כולל העוזרים יעקב אסייג ואורי גוטמן, בקבוצה התפנו לחשוב על העונה הבאה.

 

אבוקסיס מעוניין להשאיר את המושאלים ממכבי תל אביב, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה ויונתן כהן, אבל הדברים לא תלויים בו. ככל הנראה חוזז וצ'יבוטה נמצאים בתוכניות של הצהובים והם צפויים לפתוח את האימונים בקריית שלום. בקבוצה גם רוצים להמשיך עם השוער אמיליוס זובאס שסיים עונה טובה, אבל ברור שאם תתקבל עבורו הצעה כספית גבוהה הוא ישוחרר.

 

אמיליוס זובאס מזנק (צילום: ראובן שוורץ)
אבוקסיס מרוצה ממנו. אמיליוס זובאס (צילום: ראובן שוורץ)

 

עדיין לא ברור גם מה יקרה עם המגן מאור קנדיל שמחוזר על ידי מכבי תל אביב. הבלם עאיד חבשי, שקיבל היום את זימון הבכורה לנבחרת ישראל, חוזר למכבי חיפה והוא בתכניות של הירוקים. רועי גורדנה מסיים חוזה והכוונה היא להציע לו חוזה חדש. כבר בימים הקרובים יישבו עם השחקן כדי לנסות לסגור את הנושא. בגורדנה מעוניינות גם הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה.

 

מי שיעזוב בוודאות הוא החלוץ נריוס ולסקיס. הליטאי שהגיע בינואר בשנה שעברה, הספיק לכבוש בעונה וחצי 10 שערים. בתקופה האחרונה הוא חווה ירידה גדולה בכושרו ולכן התקבלה ההחלטה שלא להאריך לו את החוזה. הכוונה היא למצוא חלוץ זר ברמה גבוהה אפילו אם לברק אברמוב זה יעלה הרבה כסף. בבני יהודה מאד מרוצים מההשתלבות של החלוץ ירדן שועה והמגן אלי בלילתי והשניים בהחלט ילקחו בחשבון לעונה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נריוס ולסקיס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים